Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-03-20

Jak prawidłowo rozliczyć salda przy likwidacji spółki

Będę prowadzić księgi spółki w upadłości. Postępowanie zakończy się prawdopodobnie likwidacją jednostki. Czy mam obowiązek zamykać księgi przed ogłoszeniem upadłości, gdyby zaistniała możliwość układu? Proszę również o radę w sprawie sald, które nie rozliczają się z braku środków finansowych. Dotyczy to całej kategorii drugiej, trzeciej i czwartej według Prawa upadłościowego - chodzi o należności, zobowiązania, aktualizacje zobowiązań i należności, koszty okresowe, dochody przyszłych okresów itp. Jaka jest sytuacja wierzycieli w związku z brakiem środków na zaspokojenie ich roszczeń? Proszę wyjaśnić problem w aspekcie bilansowym i podatkowym.

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00