Wiatraki dotowane na wariata
Rządowy program dopłat do budowy przydomowych elektrowni wiatrowych eksperci oceniają w najlepszym razie jako nieprzemyślany. Rząd planuje przeznaczyć na niego 400 mln zł
Rządowy program dopłat do budowy przydomowych elektrowni wiatrowych eksperci oceniają w najlepszym razie jako nieprzemyślany. Rząd planuje przeznaczyć na niego 400 mln zł
Stawka ryczałtu dla usług budowy (montażu) turbin wiatrowych (elektrowni wiatrowych) oraz ich naprawy i konserwacji.
Ustalenie czy Inwestycje stanowią długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej oraz czy przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego Spółka ma prawo nie uwzględniać kosztów od kredytów otrzymanych od banków i kosztów finansowania dłużnego otrzymanego od podmiotów powiązanych, a wykorzystywanych przez Spółki jawne do sfinansowania Inwestycji.
Sposób rozliczenia i dokumentowania dostaw energii zarówno w sytuacji gdy matematyczny wynik kalkulacji rozliczenia jest dodatni oraz w sytuacji gdy wartość wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym przyjmie wartość ujemną.
Sposób rozliczenia i dokumentowania dostaw energii w sytuacji gdy matematyczny wynik kalkulacji rozliczenia jest dodatni oraz w sytuacji gdy wartość wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym przyjmie wartość ujemną.
Sposób rozliczenia i dokumentowania dostaw energii zarówno w sytuacji gdy matematyczny wynik kalkulacji rozliczenia jest dodatni oraz w sytuacji gdy wartość wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym przyjmie wartość ujemną.
Sposób rozliczenia i dokumentowania dostaw energii zarówno w sytuacji gdy matematyczny wynik kalkulacji rozliczenia jest dodatni oraz w sytuacji gdy wartość wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym przyjmie wartość ujemną.
Sposób rozliczenia i dokumentowania dostaw energii zarówno w sytuacji gdy matematyczny wynik kalkulacji rozliczenia jest dodatni oraz w sytuacji gdy wartość wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym przyjmie wartość ujemną.
Sposób rozliczenia i dokumentowania dostaw energii zarówno w sytuacji gdy matematyczny wynik kalkulacji rozliczenia jest dodatni oraz w sytuacji gdy wartość wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym przyjmie wartość ujemną.
Sposób rozliczenia i dokumentowania dostaw energii zarówno w sytuacji gdy matematyczny wynik kalkulacji rozliczenia jest dodatni oraz w sytuacji gdy wartość wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym przyjmie wartość ujemną.
Sposób rozliczenia i dokumentowania dostaw energii zarówno w sytuacji gdy matematyczny wynik kalkulacji rozliczenia jest dodatni oraz w sytuacji gdy wartość wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym przyjmie wartość ujemną.
Sposób rozliczenia i dokumentowania dostaw energii w sytuacji gdy matematyczny wynik kalkulacji rozliczenia jest dodatni oraz w sytuacji gdy wartość wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym przyjmie wartość ujemną.
Sposób rozliczenia i dokumentowania dostaw energii zarówno w sytuacji gdy matematyczny wynik kalkulacji rozliczenia jest dodatni oraz w sytuacji gdy wartość wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym przyjmie wartość ujemną.
Sposób rozliczenia i dokumentowania dostaw energii w sytuacji gdy matematyczny wynik kalkulacji rozliczenia jest dodatni oraz w sytuacji gdy wartość wynagrodzenia w okresie rozliczeniowym przyjmie wartość ujemną.
Czy w świetle art. 13 umowy między Rzeczpospolitą Polską a Republiką Federalną Niemiec w sprawie unikania podwójnego opodatkowania w zakresie podatków od dochodu i od majątku zyski uzyskane przez Wnioskodawcę z tytułu odpłatnego zbycia udziałów w Spółkach Projektowych nie będą podlegały opodatkowaniu podatkiem dochodowym w Polsce?
Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym Projekty Wnioskodawcy, stanowią długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej, o którym mowa w art. 15c ust. 10 ustawy o CIT i tym samym na podstawie art. 15c ust. 8 ustawy o CIT Wnioskodawca nie powinien uwzględniać kosztów finansowania dłużnego związanych z Projektami przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego,
Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym Projekty Wnioskodawcy, stanowią długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej, o którym mowa w art. 15c ust. 10 ustawy o CIT i tym samym na podstawie art. 15c ust. 8 ustawy o CIT, Wnioskodawca nie powinien uwzględniać kosztów finansowania dłużnego związanych z Projektami przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego
Uznanie opisanych świadczeń za świadczenie kompleksowe rozliczane według jednolitych zasad opodatkowania, ustalenia miejsca świadczenia oraz prawa do odliczenia lub zwrotu podatku w odniesieniu do nabywanych usług przed i po znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, w sytuacji, gdy uznano, że przedmiotem usług nie jest świadczenie kompleksowe.
Uznanie farmy wiatrowej za projekt z zakresu infrastruktury publicznej, o którym mowa w art. 15c ust. 10 ustawy o CIT.
Część gmin ruszyła już z przygotowaniem inwestycji w nowe farmy wiatrowe. Inwestorzy zgłaszają się z atrakcyjnymi ofertami, również dla właścicieli gruntów, na których mogą stanąć wiatraki
Nowelizacja wprowadziła obowiązek sprzedaży mieszkańcom 10 proc. udziałów w mocy elektrowni wiatrowej. Niestety nie określono w niej ani sankcji dla przedsiębiorcy, który nie spełni tego wymogu, ani nie dano samorządom jakichkolwiek możliwości nacisku na inwestora
Stawka ryczałtu dla usług budowy (montażu) turbin wiatrowych (elektrowni wiatrowych).
Miejsce świadczenia usług polegających na czyszczeniu i drobnych naprawach konserwacyjnych zdemontowanych części turbin wiatrowych.
Czy inwestycja związana z budową elektrowni wiatrowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą stanowi/będzie stanowiła długoterminowy projekt z zakresu infrastruktury publicznej, o którym mowa w art. 15c ust. 10 ustawy CIT i tym samym na podstawie art. 15c ust. 8 ustawy CIT Wnioskodawca nie powinien uwzględniać kosztów finansowania dłużnego tej inwestycji przy wyliczaniu nadwyżki kosztów finansowania dłużnego