Marketing regulowany na zbyt wielu poziomach
Wyrok uznający za informację handlową już samą prośbę o opinię na temat kupionego produktu obnaża słabości i problemy prawa dotyczącego marketingu
Wyrok uznający za informację handlową już samą prośbę o opinię na temat kupionego produktu obnaża słabości i problemy prawa dotyczącego marketingu
Czy w świetle przepisów art. 15 ust. 1 ustawy o CIT, środki przeznaczone na wypłaty dla klientów w związku z realizacją akcji (…), Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wskazanych we wniosku wydatków związanych z kartami przedpłaconymi poniesionych na rzecz pracowników Wnioskodawcy.
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na działania związane z programem lojalnościowym.
W zakresie ustalenia: - Czy wydatki, poniesione na spłatę odsetek od pożyczek zaciągniętych na finansowanie nabycia prawa użytkowania wieczystego działek, na których ma być realizowana Inwestycja, powinny być zaliczane do kosztów uzyskania przychodów w momencie uzyskania przychodu ze sprzedaży Lokali - przy zastosowaniu proporcji powierzchni sprzedanego Lokalu do ogólnej powierzchni wszystkich Lokali
w zakresie ustalenia: - czy wydatki wymienione w GRUPIE I stanowią koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami, które zgodnie z art. 15 ust. 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych są potrącane w roku podatkowym, w którym osiągnięte zostały odpowiadające im przychody z zastrzeżeniem ust. 4b i ust. 4c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, - czy wydatki wymienione w
Prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego z faktur dokumentujących wydatki dotyczące programu marketingowego.
Dotyczy ustalenia czy: - Gry stworzone przez Wnioskodawcę oraz Gry, które dopiero powstaną w przyszłości stanowić będą kwalifikowane prawo własności intelektualnej (dalej: „KPWI”) – w rozumieniu przepisu art. 24d ust. 2 pkt 8 ustawy o CIT (autorskie prawo do programu komputerowego); - jeśli na pytanie pierwsze zostanie udzielona odpowiedź twierdzącą to czy tym samym Spółka może korzystać ze stawki
w zakresie ustalenia czy należności z tytułu licencji gier komputerowych oraz należności z tytułu świadczenia usług serwisowych dotyczących oprogramowania będą polegały opodatkowaniu podatkiem u źródła.
Możliwość rozliczenia w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5%.
Dotyczy nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych.
Czy wydatki, które mają być ponoszone przez Wnioskodawcę na wynagrodzenia pracowników Wnioskodawcy, konkretnie specjalisty do spraw marketingu i reklamy oraz operatora urządzeń służących do utrwalania obrazów lub obrazów i dźwięków, jak również wydatki ponoszone na bilety lotnicze, bilety na statek rejsowy, hotele, wyżywienie, koszty przejazdu transportem zbiorowym (autobusy, tramwaje, kolej, transport
Dotyczy przychodów i kosztów podatkowych z tytułu sprzedaży cateringu po promocyjnej cenie.
W zakresie opodatkowania dochodów z kwalifikowanych praw własności intelektualnej preferencyjną stawką podatku (IP Box) • w części dotyczącej uznania poniesionych wydatków z tytułu prowizji za płatności internetowe, akcje marketingowe i wydatków związanych z prezentacją wytworzonego Oprogramowania, za koszty bezpośrednio związane z wytworzeniem/rozwinięciem kwalifikowanego IP, o którym mowa w art.
Ponoszone wydatki będą stanowiły koszt uzyskania przychodu na podstawie art. 22 ust. 1 w związku z art. 23 ustawy o PIT, a w stosunku do odpisów z tytułu zużyciap wyścigowych i wydatków ich używania nie będą miały zastosowania przepisy art. 23 ust. 1 pkt 4 oraz art. 23 ust. 1 pkt 47 ustawy o PIT
Skutki podatkowe związane z realizacją Akcji Marketingowych.
Dokumentowanie zwrotu wydatków poniesionych przez Wnioskodawcę z tytułu zakupu i wydania nagród oraz brak zwiększenia z tego tytułu podstawy opodatkowania wynagrodzenia Wnioskodawcy z tytułu świadczonych usług na rzecz Klientów.
Interpretacja w zakresie zastosowania wyłączeń przewidzianych w art. 15e ust. 11 do kosztów usług marketingu.
w zakresie braku opodatkowania podatkiem VAT przekazania towarów w ramach realizowanych działań promocyjno-marketingowych
brak zastosowania art. 15e ust. 1 ustawy o CIT w związku z art. 15e ust. 11 pkt 1 ww. ustawy w odniesieniu do kosztów nabywanej licencji na korzystanie z Marketingowego Know-how.
w zakresie ustalenia, czy wskazane we wniosku wydatki na rzecz podmiotu powiązanego związane z realizacją umowy outsourcingu pracowniczego w zakresie marketingu i reklamy nie stanowią kosztów, o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy CIT
ustalenie czy Usługi agencyjne, o których mowa we wniosku nie mieszczą się w katalogu świadczeń wskazanych w art. 21 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w związku z czym Spółka nie jest zobowiązana jako płatnik do poboru zryczałtowanego podatku dochodowego od wypłacanego na rzecz Agentów Wynagrodzenia
ustalenie czy Usługi agencyjne, o których mowa we wniosku nie mieszczą się w katalogu świadczeń wskazanych w art. 21 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w związku z czym Spółka nie jest zobowiązana jako płatnik do poboru zryczałtowanego podatku dochodowego od wypłacanego na rzecz Agentów Wynagrodzenia