Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-01-01 do 2006-10-26
[Indywidualny program rozwoju zawodowego] 1. Dyrektor generalny urzędu ustala, odrębnie dla każdego urzędnika służby cywilnej zatrudnionego w kierowanym przez niego urzędzie, indywidualny program rozwoju zawodowego, stanowiący podstawę do kierowania urzędnika na szkolenia, biorąc pod uwagę w szczególności:
1) ocenę pracy urzędnika, dokonaną przez bezpośredniego przełożonego,
2) perspektywy wykonywania pracy zawodowej przez urzędnika,
3) potrzeby i możliwości urzędu w zakresie zatrudnienia,
4) potrzeby i możliwości urzędnika ustalane w wyniku przeprowadzonych z nim uzgodnień.
2. Indywidualny program rozwoju zawodowego dla dyrektora generalnego urzędu jest ustalany przez Szefa Służby Cywilnej. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.