Wersja obowiązująca od 2001.04.05 do 2002.08.16

1. Wójt lub burmistrz (prezydent miasta) oraz starosta [3], po zakończeniu akcji kurierskiej, sporządza następujące dokumenty:

1) rozliczenie doręczenia kart powołania, którego wzór określa załącznik nr 14 do rozporządzenia,

2) meldunek z przebiegu i wyników akcji kurierskiej, którego wzór określa załącznik nr 15 do rozporządzenia,

3) rozliczenie kosztów akcji kurierskiej, którego wzór określa załącznik nr 16 do rozporządzenia.

2. Kopie dokumentów, o których mowa w ust. 1, otrzymuje odpowiednio [4] wojskowy komendant uzupełnień, starosta oraz wojewoda. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, wraz z niedoręczonymi kartami powołania wojskowy komendant uzupełnień powinien otrzymać za pokwitowaniem przed upływem ustalonego terminu od zakończenia akcji kurierskiej.

[3] § 44 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej oraz Łączności z dnia 7 marca 2001 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie doręczania kart powołania, rozplakatowania obwieszczeń lub powoływania w inny sposób do czynnej służby wojskowej (Dz.U. Nr 20, poz. 245). Zmiana weszła w życie 5 kwietnia 2001 r.

[4] § 44 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej oraz Łączności z dnia 7 marca 2001 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie doręczania kart powołania, rozplakatowania obwieszczeń lub powoływania w inny sposób do czynnej służby wojskowej (Dz.U. Nr 20, poz. 245). Zmiana weszła w życie 5 kwietnia 2001 r.

Wersja obowiązująca od 2001.04.05 do 2002.08.16

1. Wójt lub burmistrz (prezydent miasta) oraz starosta [3], po zakończeniu akcji kurierskiej, sporządza następujące dokumenty:

1) rozliczenie doręczenia kart powołania, którego wzór określa załącznik nr 14 do rozporządzenia,

2) meldunek z przebiegu i wyników akcji kurierskiej, którego wzór określa załącznik nr 15 do rozporządzenia,

3) rozliczenie kosztów akcji kurierskiej, którego wzór określa załącznik nr 16 do rozporządzenia.

2. Kopie dokumentów, o których mowa w ust. 1, otrzymuje odpowiednio [4] wojskowy komendant uzupełnień, starosta oraz wojewoda. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, wraz z niedoręczonymi kartami powołania wojskowy komendant uzupełnień powinien otrzymać za pokwitowaniem przed upływem ustalonego terminu od zakończenia akcji kurierskiej.

[3] § 44 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej oraz Łączności z dnia 7 marca 2001 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie doręczania kart powołania, rozplakatowania obwieszczeń lub powoływania w inny sposób do czynnej służby wojskowej (Dz.U. Nr 20, poz. 245). Zmiana weszła w życie 5 kwietnia 2001 r.

[4] § 44 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej oraz Łączności z dnia 7 marca 2001 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie doręczania kart powołania, rozplakatowania obwieszczeń lub powoływania w inny sposób do czynnej służby wojskowej (Dz.U. Nr 20, poz. 245). Zmiana weszła w życie 5 kwietnia 2001 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000.02.26 do 2001.04.04

1. Wójt lub burmistrz (prezydent miasta), po zakończeniu akcji kurierskiej, sporządza następujące dokumenty:

1) rozliczenie doręczenia kart powołania, którego wzór określa załącznik nr 14 do rozporządzenia,

2) meldunek z przebiegu i wyników akcji kurierskiej, którego wzór określa załącznik nr 15 do rozporządzenia,

3) rozliczenie kosztów akcji kurierskiej, którego wzór określa załącznik nr 16 do rozporządzenia.

2. Kopie dokumentów, o których mowa w ust. 1, otrzymuje wojskowy komendant uzupełnień, starosta oraz wojewoda. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, wraz z niedoręczonymi kartami powołania wojskowy komendant uzupełnień powinien otrzymać za pokwitowaniem przed upływem ustalonego terminu od zakończenia akcji kurierskiej.