Wersja obowiązująca od 2003-11-30 do 2004-11-25
1. [2] (utracił moc).
2. Stawką podstawową jest opłata za jedną godzinę parkowania pojazdu samochodowego.
3. Stawki opłat mogą być ustalane z uwzględnieniem miejsca parkowania, kategorii pojazdów oraz możliwości ich progresywnego narastania z upływem czasu parkowania. Dla niektórych użytkowników drogi może być ustalana zerowa stawka opłaty.
[2] Na podstawie wyroku Trybunału Konstytucyjnego z dnia 10 grudnia 2002 r. (Dz.U. Nr 214, poz. 1816) § 4 ust. 1 jest niezgodny z art. 7, art. 94 Konstytucji RP. § 4 ust. 1 utracił moc 30 listopada 2003 r.
Wersja obowiązująca od 2003-11-30 do 2004-11-25
1. [2] (utracił moc).
2. Stawką podstawową jest opłata za jedną godzinę parkowania pojazdu samochodowego.
3. Stawki opłat mogą być ustalane z uwzględnieniem miejsca parkowania, kategorii pojazdów oraz możliwości ich progresywnego narastania z upływem czasu parkowania. Dla niektórych użytkowników drogi może być ustalana zerowa stawka opłaty.
[2] Na podstawie wyroku Trybunału Konstytucyjnego z dnia 10 grudnia 2002 r. (Dz.U. Nr 214, poz. 1816) § 4 ust. 1 jest niezgodny z art. 7, art. 94 Konstytucji RP. § 4 ust. 1 utracił moc 30 listopada 2003 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-07-01 do 2003-11-29
1. Stawki opłat ustala rada miasta (gminy) na wniosek zarządu miasta (gminy), zaopiniowany przez organy zarządzające ruchem, a w mieście stołecznym Warszawie – właściwe rady gmin po uzyskaniu opinii organu zarządzającego ruchem.
2. Stawką podstawową jest opłata za jedną godzinę parkowania pojazdu samochodowego.
3. Stawki opłat mogą być ustalane z uwzględnieniem miejsca parkowania, kategorii pojazdów oraz możliwości ich progresywnego narastania z upływem czasu parkowania. Dla niektórych użytkowników drogi może być ustalana zerowa stawka opłaty.