history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2004-01-02 do 2009-01-21

[Odnowienie certyfikatu] 1. Płatnicy składek są zobowiązani wystąpić do Centrum Certyfikacji z wnioskiem o odnowienie certyfikatu klucza publicznego, w okresie jego ważności, w przypadku:

1) upływu terminu ważności posiadanego certyfikatu klucza publicznego lub związanego z nim klucza prywatnego,

2) zmiany danych identyfikacyjnych płatnika składek,

3) zmiany adresu poczty elektronicznej.

2. [2] Wniosek o odnowienie certyfikatu klucza publicznego płatnicy składek są zobowiązani utworzyć za pomocą programu informatycznego. Wniosek powinien być potwierdzony przez Punkt Rejestracji, po przedstawieniu przez płatnika składek dokumentów, potwierdzających dane identyfikacyjne płatnika składek, o których mowa w art. 43 ust. 7 ustawy.

3. Płatnicy składek są zobowiązani wystąpić do Centrum Certyfikacji z wnioskiem o unieważnienie certyfikatu klucza publicznego w przypadku:

1) rezygnacji z przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych w formie elektronicznej, jeżeli nie mają obowiązku przekazywania dokumentów w takiej formie,

2) zagubienia lub podejrzenia ujawnienia klucza prywatnego płatnika składek.

[2] § 7 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 grudnia 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełnić płatnicy składek przekazujący dokumenty ubezpieczeniowe w formie dokumentu elektronicznego poprzez teletransmisję danych (Dz.U. Nr 217, poz. 2137). Zmiana weszła w życie 2 stycznia 2004 r.

Wersja obowiązująca od 2004-01-02 do 2009-01-21

[Odnowienie certyfikatu] 1. Płatnicy składek są zobowiązani wystąpić do Centrum Certyfikacji z wnioskiem o odnowienie certyfikatu klucza publicznego, w okresie jego ważności, w przypadku:

1) upływu terminu ważności posiadanego certyfikatu klucza publicznego lub związanego z nim klucza prywatnego,

2) zmiany danych identyfikacyjnych płatnika składek,

3) zmiany adresu poczty elektronicznej.

2. [2] Wniosek o odnowienie certyfikatu klucza publicznego płatnicy składek są zobowiązani utworzyć za pomocą programu informatycznego. Wniosek powinien być potwierdzony przez Punkt Rejestracji, po przedstawieniu przez płatnika składek dokumentów, potwierdzających dane identyfikacyjne płatnika składek, o których mowa w art. 43 ust. 7 ustawy.

3. Płatnicy składek są zobowiązani wystąpić do Centrum Certyfikacji z wnioskiem o unieważnienie certyfikatu klucza publicznego w przypadku:

1) rezygnacji z przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych w formie elektronicznej, jeżeli nie mają obowiązku przekazywania dokumentów w takiej formie,

2) zagubienia lub podejrzenia ujawnienia klucza prywatnego płatnika składek.

[2] § 7 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 grudnia 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełnić płatnicy składek przekazujący dokumenty ubezpieczeniowe w formie dokumentu elektronicznego poprzez teletransmisję danych (Dz.U. Nr 217, poz. 2137). Zmiana weszła w życie 2 stycznia 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-08-02 do 2004-01-01

[Odnowienie certyfikatu] 1. Płatnicy składek są zobowiązani wystąpić do Centrum Certyfikacji z wnioskiem o odnowienie certyfikatu klucza publicznego, w okresie jego ważności, w przypadku:

1) upływu terminu ważności posiadanego certyfikatu klucza publicznego lub związanego z nim klucza prywatnego,

2) zmiany danych identyfikacyjnych płatnika składek,

3) zmiany adresu poczty elektronicznej.

2. Wniosek o odnowienie certyfikatu klucza publicznego płatnicy składek są zobowiązani utworzyć za pomocą programu informatycznego. W przypadku zmiany danych identyfikacyjnych płatnika składek lub adresu poczty elektronicznej wniosek powinien być potwierdzony przez Punkt Rejestracji.

3. Płatnicy składek są zobowiązani wystąpić do Centrum Certyfikacji z wnioskiem o unieważnienie certyfikatu klucza publicznego w przypadku:

1) rezygnacji z przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych w formie elektronicznej, jeżeli nie mają obowiązku przekazywania dokumentów w takiej formie,

2) zagubienia lub podejrzenia ujawnienia klucza prywatnego płatnika składek.