history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2006-06-16 do 2016-07-01

[Ewidencja] 1. Notariusz prowadzi ewidencję odrębnie na każdy rok kalendarzowy. Ewidencję notariusz przechowuje przez 5 lat, licząc od końca roku, w którym ewidencja została założona.

2. Ewidencja, prowadzona jako odrębna księga, powinna zawierać:

1) liczbę porządkową,

2) datę aktu notarialnego, w związku z którym powstał obowiązek uiszczenia opłaty;

3) numer, pod którym akt notarialny został wpisany do repertorium A,

4) imię i nazwisko oraz adres strony, która uiściła opłatę, a gdy uiszczającą jest osoba prawna - jej nazwę lub firmę i siedzibę oraz imię, nazwisko i adres jej przedstawiciela, który uiścił opłatę,

5) [4] kwotę uiszczonej opłaty oraz nazwę sądu rejonowego, któremu opłata została przekazana, i datę przekazania opłaty,

6) uwagi.

3. [5] Notariusz dokonuje w ewidencji podsumowania - oddzielnie dla każdego sądu rejonowego - pobranych opłat w okresach miesięcznych i odnotowuje w rubryce „uwagi” kwotę, datę wpłaty, okres i sąd, którego wpłata dotyczy.

[4] § 5 ust. 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 maja 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie pobierania przez notariuszy opłat sądowych od wniosków o wpis do księgi wieczystej zamieszczanych w aktach notarialnych (Dz.U. Nr 92, poz. 646). Zmiana weszła w życie 16 czerwca 2006 r.

[5] § 5 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 maja 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie pobierania przez notariuszy opłat sądowych od wniosków o wpis do księgi wieczystej zamieszczanych w aktach notarialnych (Dz.U. Nr 92, poz. 646). Zmiana weszła w życie 16 czerwca 2006 r.

Wersja obowiązująca od 2006-06-16 do 2016-07-01

[Ewidencja] 1. Notariusz prowadzi ewidencję odrębnie na każdy rok kalendarzowy. Ewidencję notariusz przechowuje przez 5 lat, licząc od końca roku, w którym ewidencja została założona.

2. Ewidencja, prowadzona jako odrębna księga, powinna zawierać:

1) liczbę porządkową,

2) datę aktu notarialnego, w związku z którym powstał obowiązek uiszczenia opłaty;

3) numer, pod którym akt notarialny został wpisany do repertorium A,

4) imię i nazwisko oraz adres strony, która uiściła opłatę, a gdy uiszczającą jest osoba prawna - jej nazwę lub firmę i siedzibę oraz imię, nazwisko i adres jej przedstawiciela, który uiścił opłatę,

5) [4] kwotę uiszczonej opłaty oraz nazwę sądu rejonowego, któremu opłata została przekazana, i datę przekazania opłaty,

6) uwagi.

3. [5] Notariusz dokonuje w ewidencji podsumowania - oddzielnie dla każdego sądu rejonowego - pobranych opłat w okresach miesięcznych i odnotowuje w rubryce „uwagi” kwotę, datę wpłaty, okres i sąd, którego wpłata dotyczy.

[4] § 5 ust. 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 maja 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie pobierania przez notariuszy opłat sądowych od wniosków o wpis do księgi wieczystej zamieszczanych w aktach notarialnych (Dz.U. Nr 92, poz. 646). Zmiana weszła w życie 16 czerwca 2006 r.

[5] § 5 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 maja 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie pobierania przez notariuszy opłat sądowych od wniosków o wpis do księgi wieczystej zamieszczanych w aktach notarialnych (Dz.U. Nr 92, poz. 646). Zmiana weszła w życie 16 czerwca 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-09-01 do 2006-06-15

1. Notariusz prowadzi ewidencję odrębnie na każdy rok kalendarzowy. Ewidencję notariusz przechowuje przez 5 lat, licząc od końca roku, w którym ewidencja została założona.

2. Ewidencja, prowadzona jako odrębna księga, powinna zawierać:

1) liczbę porządkową,

2) datę aktu notarialnego, w związku z którym powstał obowiązek uiszczenia opłaty;

3) numer, pod którym akt notarialny został wpisany do repertorium A,

4) imię i nazwisko oraz adres strony, która uiściła opłatę, a gdy uiszczającą jest osoba prawna — jej nazwę lub firmę i siedzibę oraz imię, nazwisko i adres jej przedstawiciela, który uiścił opłatę,

5) kwotę uiszczonej opłaty,

6) uwagi.

3. Notariusz dokonuje w ewidencji podsumowania pobranych opłat w okresach miesięcznych i odnotowuje w rubryce „uwagi” kwotę wpłaty, datę wpłaty i okres, którego wpłata dotyczy.