Wersja obowiązująca od 2003.08.24 do 2004.03.02

[Odwołanie] 1. Od rozstrzygnięcia lub odrzucenia protestu oraz w przypadku braku rozpatrzenia w terminie zainteresowanemu dostawcy, wykonawcy lub organizacjom, o których mowa w art. 79b, przysługuje odwołanie.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 3 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia lub 7 dni od upływu terminu rozpatrzenia informując jednocześnie zamawiającego.

3. Złożenie odwołania w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego [18] jest równoznaczne z wniesieniem go do Prezesa Urzędu.

[18] Art. 86 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 76 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. Nr 130, poz. 1188). Zmiana weszła życie 24 sierpnia 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003.08.24 do 2004.03.02

[Odwołanie] 1. Od rozstrzygnięcia lub odrzucenia protestu oraz w przypadku braku rozpatrzenia w terminie zainteresowanemu dostawcy, wykonawcy lub organizacjom, o których mowa w art. 79b, przysługuje odwołanie.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 3 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia lub 7 dni od upływu terminu rozpatrzenia informując jednocześnie zamawiającego.

3. Złożenie odwołania w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego [18] jest równoznaczne z wniesieniem go do Prezesa Urzędu.

[18] Art. 86 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 76 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. Nr 130, poz. 1188). Zmiana weszła życie 24 sierpnia 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002.06.12 do 2003.08.23     (Dz.U.2002.72.664 tekst jednolity)

[Odwołanie] 1. Od rozstrzygnięcia lub odrzucenia protestu oraz w przypadku braku rozpatrzenia w terminie zainteresowanemu dostawcy, wykonawcy lub organizacjom, o których mowa w art. 79b, przysługuje odwołanie.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 3 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia lub 7 dni od upływu terminu rozpatrzenia informując jednocześnie zamawiającego.

3. Złożenie odwołania w polskim urzędzie pocztowym jest równoznaczne z wniesieniem go do Prezesa Urzędu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002.01.10 do 2002.06.11

[Odwołanie] 1. Od rozstrzygnięcia lub odrzucenia protestu oraz w przypadku braku rozpatrzenia w terminie zainteresowanemu dostawcy, wykonawcy lub organizacjom, o których mowa w art. 79b, [50] przysługuje odwołanie.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 3 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia lub 7 dni od upływu terminu rozpatrzenia informując jednocześnie zamawiającego.

3. Złożenie odwołania w polskim urzędzie pocztowym jest równoznaczne z wniesieniem go do Prezesa Urzędu.

[50] Art. 86 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 20 ustawy z dnia 26 lipca 2001 r. o zmianie ustawy o zamówieniach publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 1208). Zmiana weszła w życie 10 stycznia 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1998.09.14 do 2002.01.09     (Dz.U.1998.119.773 tekst jednolity)

[Odwołanie] 1. Od rozstrzygnięcia lub odrzucenia protestu oraz w przypadku braku rozpatrzenia w terminie zainteresowanemu dostawcy lub wykonawcy przysługuje odwołanie.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 3 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia lub 7 dni od upływu terminu rozpatrzenia informując jednocześnie zamawiającego.

3. Złożenie odwołania w polskim urzędzie pocztowym jest równoznaczne z wniesieniem go do Prezesa Urzędu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1995.01.01 do 1998.09.13

Art. 86. 1. Od rozstrzygnięcia protestu oraz w przypadku braku rozpatrzenia w terminie zainteresowanemu dostawcy lub wykonawcy przysługuje odwołanie.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 3 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia lub 7 dni od upływu terminu rozpatrzenia.