Wersja obowiązująca od 2005.01.01 do 2011.12.09

[Utrata lub odnalezienie legitymacji] 1. W razie utraty legitymacji służbowej funkcjonariusza, funkcjonariusz jest obowiązany niezwłocznie złożyć, drogą służbową, meldunek Szefowi Biura Ochrony Rządu, który zarządza przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawie utraty legitymacji.

2. W razie odnalezienia legitymacji służbowej funkcjonariusza, funkcjonariusz jest obowiązany zwrócić ją do komórki organizacyjnej Biura Ochrony Rządu właściwej w sprawach kadrowych, podając w meldunku okoliczności odnalezienia legitymacji.

3. [4] Utraconą przez funkcjonariusza legitymację służbową unieważnia Szef Biura Ochrony Rządu.

[4] § 5 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 maja 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie legitymacji służbowych funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu (Dz.U. Nr 136, poz. 1456). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2005 r.

Wersja obowiązująca od 2005.01.01 do 2011.12.09

[Utrata lub odnalezienie legitymacji] 1. W razie utraty legitymacji służbowej funkcjonariusza, funkcjonariusz jest obowiązany niezwłocznie złożyć, drogą służbową, meldunek Szefowi Biura Ochrony Rządu, który zarządza przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawie utraty legitymacji.

2. W razie odnalezienia legitymacji służbowej funkcjonariusza, funkcjonariusz jest obowiązany zwrócić ją do komórki organizacyjnej Biura Ochrony Rządu właściwej w sprawach kadrowych, podając w meldunku okoliczności odnalezienia legitymacji.

3. [4] Utraconą przez funkcjonariusza legitymację służbową unieważnia Szef Biura Ochrony Rządu.

[4] § 5 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 maja 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie legitymacji służbowych funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu (Dz.U. Nr 136, poz. 1456). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002.07.05 do 2004.12.31

1. W razie utraty legitymacji służbowej funkcjonariusza, funkcjonariusz jest obowiązany niezwłocznie złożyć, drogą służbową, meldunek Szefowi Biura Ochrony Rządu, który zarządza przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawie utraty legitymacji.

2. W razie odnalezienia legitymacji służbowej funkcjonariusza, funkcjonariusz jest obowiązany zwrócić ją do komórki organizacyjnej Biura Ochrony Rządu właściwej w sprawach kadrowych, podając w meldunku okoliczności odnalezienia legitymacji.