history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2007-07-01 do 2009-05-08

1. Pracodawca ubiegający się o otrzymanie pomocy finansowej ze środków Funduszu składa wniosek:

1) do Funduszu – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. a i d;

2) we właściwej jednostce organizacyjnej samorządu województwa – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. b i c.

2. Wniosek powinien zawierać:

1) nazwę i adres siedziby pracodawcy;

2) status prawny i podstawę działania;

3) numery NIP i REGON;

4) dane osoby upoważnionej do reprezentowania pracodawcy w sprawie;

5) kserokopię aktualnej decyzji o nadaniu statusu zakładu pracy chronionej;

6) informację o stanie zatrudnienia ogółem, w tym osób niepełnosprawnych według stopnia niepełnosprawności;

7) oświadczenie o niezaleganiu z wymagalnymi zobowiązaniami wobec Funduszu;

8) [4] informację o pomocy publicznej.

3. Wnioski rozpatruje się w terminie 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

4. W terminie 14 dni od dnia:

1) pozytywnego rozpatrzenia wniosku następuje podpisanie umowy;

2) negatywnego rozpatrzenia wniosku powiadamia się o tym pracodawcę, dołączając uzasadnienie.

[4] § 3 ust. 2 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zakładom pracy chronionej pomocy finansowej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz.U. Nr 175, poz. 1821). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.

Wersja obowiązująca od 2007-07-01 do 2009-05-08

1. Pracodawca ubiegający się o otrzymanie pomocy finansowej ze środków Funduszu składa wniosek:

1) do Funduszu – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. a i d;

2) we właściwej jednostce organizacyjnej samorządu województwa – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. b i c.

2. Wniosek powinien zawierać:

1) nazwę i adres siedziby pracodawcy;

2) status prawny i podstawę działania;

3) numery NIP i REGON;

4) dane osoby upoważnionej do reprezentowania pracodawcy w sprawie;

5) kserokopię aktualnej decyzji o nadaniu statusu zakładu pracy chronionej;

6) informację o stanie zatrudnienia ogółem, w tym osób niepełnosprawnych według stopnia niepełnosprawności;

7) oświadczenie o niezaleganiu z wymagalnymi zobowiązaniami wobec Funduszu;

8) [4] informację o pomocy publicznej.

3. Wnioski rozpatruje się w terminie 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

4. W terminie 14 dni od dnia:

1) pozytywnego rozpatrzenia wniosku następuje podpisanie umowy;

2) negatywnego rozpatrzenia wniosku powiadamia się o tym pracodawcę, dołączając uzasadnienie.

[4] § 3 ust. 2 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zakładom pracy chronionej pomocy finansowej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz.U. Nr 175, poz. 1821). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-08-10 do 2007-06-30

1. Pracodawca ubiegający się o otrzymanie pomocy finansowej ze środków Funduszu składa wniosek:

1) do Funduszu – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. a i d;

2) we właściwej jednostce organizacyjnej samorządu województwa – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. b i c.

2. Wniosek powinien zawierać:

1) nazwę i adres siedziby pracodawcy;

2) status prawny i podstawę działania;

3) numery NIP i REGON;

4) dane osoby upoważnionej do reprezentowania pracodawcy w sprawie;

5) kserokopię aktualnej decyzji o nadaniu statusu zakładu pracy chronionej;

6) informację o stanie zatrudnienia ogółem, w tym osób niepełnosprawnych według stopnia niepełnosprawności;

7) oświadczenie o niezaleganiu z wymagalnymi zobowiązaniami wobec Funduszu;

8) [4] informację o pomocy publicznej uzyskanej w okresie 3 lat poprzedzających datę złożenia wniosku.

3. Wnioski rozpatruje się w terminie 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

4. W terminie 14 dni od dnia:

1) pozytywnego rozpatrzenia wniosku następuje podpisanie umowy;

2) negatywnego rozpatrzenia wniosku powiadamia się o tym pracodawcę, dołączając uzasadnienie.

[4] § 3 ust. 2 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zakładom pracy chronionej pomocy finansowej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz.U. Nr 175, poz. 1821). Zmiana weszła w życie 10 sierpnia 2004 r. i obowiązuje do 30 czerwca 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-08-01 do 2004-08-09

1. Pracodawca ubiegający się o otrzymanie pomocy finansowej ze środków Funduszu składa wniosek:

1) do Funduszu – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. a i d;

2) we właściwej jednostce organizacyjnej samorządu województwa – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. b i c.

2. Wniosek powinien zawierać:

1) nazwę i adres siedziby pracodawcy;

2) status prawny i podstawę działania;

3) numery NIP i REGON;

4) dane osoby upoważnionej do reprezentowania pracodawcy w sprawie;

5) kserokopię aktualnej decyzji o nadaniu statusu zakładu pracy chronionej;

6) informację o stanie zatrudnienia ogółem, w tym osób niepełnosprawnych według stopnia niepełnosprawności;

7) oświadczenie o niezaleganiu z wymagalnymi zobowiązaniami wobec Funduszu;

8) informację o pomocy publicznej.

3. Wnioski rozpatruje się w terminie 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

4. W terminie 14 dni od dnia:

1) pozytywnego rozpatrzenia wniosku następuje podpisanie umowy;

2) negatywnego rozpatrzenia wniosku powiadamia się o tym pracodawcę, dołączając uzasadnienie.