history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2010-01-01 do 2011-07-14

[8] (utracił moc).

[8] Ustawa utraciła moc 1 stycznia 2010 r. na podstawie art. 144 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. Nr 201, poz. 1540), z wyjątkiem art. 14, art. 15b ust. 1, w zakresie dotyczącym kartonów do gry bingo pieniężne, ust. 2, 4, 4a i 5, art. 15d, art. 16 pkt 2 i 3, art. 18 ust. 1, 2, 4 i 5, art. 22 i art. 23.

Wersja obowiązująca od 2010-01-01 do 2011-07-14

[8] (utracił moc).

[8] Ustawa utraciła moc 1 stycznia 2010 r. na podstawie art. 144 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. Nr 201, poz. 1540), z wyjątkiem art. 14, art. 15b ust. 1, w zakresie dotyczącym kartonów do gry bingo pieniężne, ust. 2, 4, 4a i 5, art. 15d, art. 16 pkt 2 i 3, art. 18 ust. 1, 2, 4 i 5, art. 22 i art. 23.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-14 do 2009-12-31    (Dz.U.2004.4.27 tekst jednolity)

[Zakaz reklamy] 1. Zabrania się reklamowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: wideoloterii, gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, zakładów wzajemnych, gier na automatach oraz gier na automatach o niskich wygranych – przez co rozumie się zachęcanie do udziału w nich, przekonywanie o ich zaletach, informowanie o miejscach, w których są urządzane, i możliwościach uczestnictwa.

2. Zakaz, o którym mowa w ust. 1, nie obejmuje reklamy i informacji w ośrodkach gier i punktach przyjmowania zakładów.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-06-15 do 2004-01-13

[Zakaz reklamy] 1. [13] Zabrania się reklamowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: wideoloterii, gier cylindrycznych, gier w karty, gier w kości, zakładów wzajemnych, gier na automatach oraz gier na automatach o niskich wygranych – przez co rozumie się zachęcanie do udziału w nich, przekonywanie o ich zaletach, informowanie o miejscach, w których są urządzane, i możliwościach uczestnictwa.

2. Zakaz, o którym mowa w ust. 1, nie obejmuje reklamy i informacji w ośrodkach gier i punktach przyjmowania zakładów.

[13] Art. 8 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 8 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o zmianie ustawy o grach losowych, zakładach wzajemnych i grach na automatach oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. 84, poz. 774). Zmiana weszła w życie 15 czerwca 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-06-23 do 2003-06-14

[Zakaz reklamy] 1. Zabrania się reklamowania na terytorium kraju gier losowych, zakładów wzajemnych i gier na automatach, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 4 i 5 oraz w ust. 2 i 2a, przez co rozumie się zachęcanie do udziału w grach i zakładach, przekonywanie o ich zaletach, informowanie o miejscach, w których są urządzane, i możliwościach uczestnictwa.

2. Zakaz, o którym mowa w ust. 1, nie obejmuje reklamy i informacji w ośrodkach gier i punktach przyjmowania zakładów.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1992-12-08

Art. 8. Zabrania się reklamowania na terytorium kraju gier losowych i zakładów wzajemnych określonych w art. 2 ust. 1 pkt 4–7 i ust. 2, przez co rozumie się zachęcanie do udziału w grach i zakładach, przekonywanie o ich zaletach, miejscach, w których są urządzane, i możliwościach uczestnictwa.