history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2009-04-23 do 2015-08-11

[Wymiana dokumentów] [4] 1. Dokumenty, o których mowa w § 1, podlegają wymianie w przypadku:

1) braku miejsca na dokonywanie wymaganych wpisów;

2) zmiany imienia lub nazwiska posiadacza;

3) uszkodzenia w stopniu utrudniającym posługiwanie się tym dokumentem; w razie jego utraty wystawia się duplikat.

2. W przypadku utraty dyplomu, świadectwa lub książeczki nurka ich posiadacz zawiadamia Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni, zwanego dalej „dyrektorem urzędu”, oraz składa pisemne oświadczenie, w którym podaje przyczyny utraty dokumentu.

3. W przypadku wymiany książeczki nurka dyrektor urzędu lub osoba przez niego upoważniona odciska na pustych stronach książeczki nurka prostokątny stempel o wymiarach 90 mm x 30 mm, w kolorze czerwonym, o treści „ANULOWANO” wraz z datą i własnoręcznym podpisem, dziurkuje stronę zawierającą dane osobowe otworem o średnicy nie mniejszej niż 5 mm i zwraca dokument posiadaczowi.

[4] § 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu wydawania dyplomów, świadectw, książeczek nurka i dziennika prac podwodnych oraz wzorów tych dokumentów (Dz.U. Nr 57, poz. 471). Zmiana weszła w życie 23 kwietnia 2009 r.

Wersja obowiązująca od 2009-04-23 do 2015-08-11

[Wymiana dokumentów] [4] 1. Dokumenty, o których mowa w § 1, podlegają wymianie w przypadku:

1) braku miejsca na dokonywanie wymaganych wpisów;

2) zmiany imienia lub nazwiska posiadacza;

3) uszkodzenia w stopniu utrudniającym posługiwanie się tym dokumentem; w razie jego utraty wystawia się duplikat.

2. W przypadku utraty dyplomu, świadectwa lub książeczki nurka ich posiadacz zawiadamia Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni, zwanego dalej „dyrektorem urzędu”, oraz składa pisemne oświadczenie, w którym podaje przyczyny utraty dokumentu.

3. W przypadku wymiany książeczki nurka dyrektor urzędu lub osoba przez niego upoważniona odciska na pustych stronach książeczki nurka prostokątny stempel o wymiarach 90 mm x 30 mm, w kolorze czerwonym, o treści „ANULOWANO” wraz z datą i własnoręcznym podpisem, dziurkuje stronę zawierającą dane osobowe otworem o średnicy nie mniejszej niż 5 mm i zwraca dokument posiadaczowi.

[4] § 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu wydawania dyplomów, świadectw, książeczek nurka i dziennika prac podwodnych oraz wzorów tych dokumentów (Dz.U. Nr 57, poz. 471). Zmiana weszła w życie 23 kwietnia 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-05-29 do 2009-04-22

1. W przypadku utraty dyplomu, świadectwa lub książeczki nurka ich posiadacz zawiadamia Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni, zwanego dalej „dyrektorem urzędu", oraz składa pisemne oświadczenie, w którym podaje przyczyny utraty dokumentu.

2. Dyplom nurka podlega wymianie w przypadku:

1) uszkodzenia w stopniu utrudniającym posługiwanie się tym dokumentem;

2) zmiany imienia lub nazwiska posiadacza;

3) upływu terminu ważności dokumentu.

3. Dyplom kierownika prac podwodnych, książeczka nurka i świadectwo operatora systemów nurkowych podlegają wymianie w przypadku:

1) uszkodzenia w stopniu utrudniającym posługiwanie się tymi dokumentami;

2) zmiany imienia lub nazwiska posiadacza.

4. Książeczka nurka podlega wymianie także w przypadku, gdy brak jest w niej miejsca na dokonywanie wymaganych wpisów.

5. W przypadku wymiany książeczki nurka dyrektor urzędu lub osoba przez niego upoważniona odciska na trzeciej stronie książeczki nurka prostokątny stempel o wymiarach 90 mm x 30 mm, w kolorze czerwonym, o treści „ANULOWANO" i zwraca dokument posiadaczowi.

6. [2] (uchylony).

[2] § 6 ust. 6 uchylony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 29 kwietnia 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu wydawania dyplomów, świadectw, książeczek nurka i dziennika prac podwodnych oraz wzorów tych dokumentów (Dz.U. Nr 82, poz. 488). Zmiana weszła w życie 29 maja 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-09-25 do 2008-05-28

1. W przypadku utraty dyplomu, świadectwa lub książeczki nurka ich posiadacz zawiadamia Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni, zwanego dalej „dyrektorem urzędu", oraz składa pisemne oświadczenie, w którym podaje przyczyny utraty dokumentu.

2. Dyplom nurka podlega wymianie w przypadku:

1) uszkodzenia w stopniu utrudniającym posługiwanie się tym dokumentem;

2) zmiany imienia lub nazwiska posiadacza;

3) upływu terminu ważności dokumentu.

3. Dyplom kierownika prac podwodnych, książeczka nurka i świadectwo operatora systemów nurkowych podlegają wymianie w przypadku:

1) uszkodzenia w stopniu utrudniającym posługiwanie się tymi dokumentami;

2) zmiany imienia lub nazwiska posiadacza.

4. Książeczka nurka podlega wymianie także w przypadku, gdy brak jest w niej miejsca na dokonywanie wymaganych wpisów.

5. W przypadku wymiany książeczki nurka dyrektor urzędu lub osoba przez niego upoważniona odciska na trzeciej stronie książeczki nurka prostokątny stempel o wymiarach 90 mm x 30 mm, w kolorze czerwonym, o treści „ANULOWANO" i zwraca dokument posiadaczowi.

6. Nowe dokumenty lub ich duplikaty wydaje się w terminie 14 dni od daty otrzymania wniosku i wniesienia opłaty.