Wersja obowiązująca od 2025.04.03

[Ocena kandydatów] 1. [2] Komisja dokonuje oceny kandydatów na dyrektora na podstawie dokonanych zgłoszeń, uwzględniając następujące kryteria:

1) przygotowanie teoretyczne kandydata, w tym profil wykształcenia;

2) wiedzę i doświadczenie kandydata w dziedzinie kinematografii, w tym znajomość rynku filmowego;

3) wiedzę z zakresu finansów publicznych, administracji oraz przepisów prawa w zakresie kinematografii;

4) znajomość języków obcych;

5) znajomość europejskiego modelu wspierania kultury filmowej oraz zagadnień międzynarodowej współpracy w dziedzinie kinematografii;

6) przedstawioną koncepcję rozwoju Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

2. [3] (uchylony)

3. [4] Przy dokonywaniu oceny, o której mowa w ust. 1, komisja bierze także pod uwagę rekomendacje organizacji działających w obszarze kinematografii.

[2] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 21 marca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (Dz.U. poz. 385). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2025 r.

[3] § 4 ust. 2 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 21 marca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (Dz.U. poz. 385). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2025 r.

[4] § 4 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 21 marca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (Dz.U. poz. 385). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.04.03

[Ocena kandydatów] 1. [2] Komisja dokonuje oceny kandydatów na dyrektora na podstawie dokonanych zgłoszeń, uwzględniając następujące kryteria:

1) przygotowanie teoretyczne kandydata, w tym profil wykształcenia;

2) wiedzę i doświadczenie kandydata w dziedzinie kinematografii, w tym znajomość rynku filmowego;

3) wiedzę z zakresu finansów publicznych, administracji oraz przepisów prawa w zakresie kinematografii;

4) znajomość języków obcych;

5) znajomość europejskiego modelu wspierania kultury filmowej oraz zagadnień międzynarodowej współpracy w dziedzinie kinematografii;

6) przedstawioną koncepcję rozwoju Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

2. [3] (uchylony)

3. [4] Przy dokonywaniu oceny, o której mowa w ust. 1, komisja bierze także pod uwagę rekomendacje organizacji działających w obszarze kinematografii.

[2] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 21 marca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (Dz.U. poz. 385). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2025 r.

[3] § 4 ust. 2 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 21 marca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (Dz.U. poz. 385). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2025 r.

[4] § 4 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 21 marca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (Dz.U. poz. 385). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005.08.24 do 2025.04.02

[Ocena kandydatów] 1. Komisja dokonuje oceny kandydatów na podstawie dokonanych zgłoszeń, uwzględniając następujące kryteria:

1) przygotowanie teoretyczne kandydata, w tym profil wykształcenia;

2) wiedzę i doświadczenie kandydata w dziedzinie kinematografii;

3) wiedzę z zakresu finansów publicznych, administracji oraz przepisów prawa w zakresie kinematografii;

4) znajomość języków obcych;

5) znajomość europejskiego modelu wspierania kultury filmowej oraz zagadnień międzynarodowej współpracy w dziedzinie kinematografii;

6) przedstawioną koncepcję rozwoju Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

2. W razie potrzeby komisja może przeprowadzić na posiedzeniu rozmowę z wyznaczonymi przez siebie w tym celu kandydatami.