history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2009-01-01 do 2012-01-01

1. W rejestrze zaświadczeń wpisuje się:

1) imię i nazwisko lub nazwę, miejsce zamieszkania lub adres siedziby oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) wnioskodawcy ubiegającego się o wydanie zaświadczenia;

2) [4] datę wpływu wniosku albo zgody, o której mowa w art. 306g § 1 pkt 2 i 306h ustawy;

3) numer ewidencyjny zaświadczenia;

4) informację o treści wniosku;

5) informację o sposobie załatwienia wniosku;

6) informację o treści zaświadczenia;

7) informację o sposobie doręczenia zaświadczenia.

2. Dane, o których mowa w ust. 1, są wpisywane do rejestru bez zbędnej zwłoki.

3. Wzór rejestru zaświadczeń określa załącznik nr 3 do rozporządzenia.

[4] § 8 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 grudnia 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz.U. Nr 237, poz. 1663). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2009 r.

Wersja obowiązująca od 2009-01-01 do 2012-01-01

1. W rejestrze zaświadczeń wpisuje się:

1) imię i nazwisko lub nazwę, miejsce zamieszkania lub adres siedziby oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) wnioskodawcy ubiegającego się o wydanie zaświadczenia;

2) [4] datę wpływu wniosku albo zgody, o której mowa w art. 306g § 1 pkt 2 i 306h ustawy;

3) numer ewidencyjny zaświadczenia;

4) informację o treści wniosku;

5) informację o sposobie załatwienia wniosku;

6) informację o treści zaświadczenia;

7) informację o sposobie doręczenia zaświadczenia.

2. Dane, o których mowa w ust. 1, są wpisywane do rejestru bez zbędnej zwłoki.

3. Wzór rejestru zaświadczeń określa załącznik nr 3 do rozporządzenia.

[4] § 8 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 grudnia 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz.U. Nr 237, poz. 1663). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-09-01 do 2008-12-31

1. W rejestrze zaświadczeń wpisuje się:

1) imię i nazwisko lub nazwę, miejsce zamieszkania lub adres siedziby oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) wnioskodawcy ubiegającego się o wydanie zaświadczenia;

2) datę wpływu wniosku albo zgody, o której mowa w art. 306g i 306h ustawy;

3) numer ewidencyjny zaświadczenia;

4) informację o treści wniosku;

5) informację o sposobie załatwienia wniosku;

6) informację o treści zaświadczenia;

7) informację o sposobie doręczenia zaświadczenia.

2. Dane, o których mowa w ust. 1, są wpisywane do rejestru bez zbędnej zwłoki.

3. Wzór rejestru zaświadczeń określa załącznik nr 3 do rozporządzenia.