Wersja obowiązująca od 2012.10.10 do 2013.03.01

[19] (utracił moc).

[19] Rozporządzenie utraciło moc 10 października 2012 r. na podstawie § 16 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 września 2012 r. w sprawie krajowego rejestru pojazdów kolejowych (Dz.U. poz. 1063), z wyjątkiem przepisów § 1, § 2, § 3 pkt 5 i 9, § 4, § 5, § 5a ust. 4, § 6–12, § 13 pkt 1–4, § 16–18, § 20–34 oraz załącznika nr 1 i załączników nr 2–5.

Wersja obowiązująca od 2012.10.10 do 2013.03.01

[19] (utracił moc).

[19] Rozporządzenie utraciło moc 10 października 2012 r. na podstawie § 16 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 września 2012 r. w sprawie krajowego rejestru pojazdów kolejowych (Dz.U. poz. 1063), z wyjątkiem przepisów § 1, § 2, § 3 pkt 5 i 9, § 4, § 5, § 5a ust. 4, § 6–12, § 13 pkt 1–4, § 16–18, § 20–34 oraz załącznika nr 1 i załączników nr 2–5.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006.07.09 do 2012.10.09

1. Identyfikator cyfrowy eksploatującego pojazd kolejowy stanowi zestaw czterech cyfr określających tego eksploatującego.

2. Sposób uzyskania identyfikatora cyfrowego eksploatującego pojazd kolejowy określa ust. 12 załącznika nr 3 do rozporządzenia.

3. Eksploatujący pojazd kolejowy powiadamia Prezesa UTK o nadanym identyfikatorze cyfrowym.