Wersja obowiązująca od 2012-11-12 do 2013-10-07 (Dz.U.2012.1232 tekst jednolity)
(uchylony).
Wersja obowiązująca od 2012-11-12 do 2013-10-07 (Dz.U.2012.1232 tekst jednolity)
(uchylony).
Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-10-12 do 2011-10-23
[Zgłoszenie o utracie karty] 1. Wydawca jest obowiązany przyjmować przez całą dobę zgłoszenia posiadaczy lub użytkowników kart płatniczych o utracie lub zniszczeniu karty płatniczej, dokonywane przy wykorzystaniu dostępnych środków komunikowania. Wydawca jest obowiązany do prowadzenia rejestru zgłoszeń utraty lub zniszczenia karty, zawierającego dane o numerze karty, osobie zgłaszającej, okolicznościach, wraz ze wskazaniem daty, godziny i minuty przyjęcia zgłoszenia.
2. Wydawca potwierdza przyjęcie zgłoszenia w sposób określony w umowie o kartę płatniczą.