history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-01-01

[2] (uchylony).

[2] Art. 23 uchylony przez art. 28 pkt 2 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego (Dz.U. poz. 1635). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2014 r.

Wersja obowiązująca od 2014-01-01

[2] (uchylony).

[2] Art. 23 uchylony przez art. 28 pkt 2 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego (Dz.U. poz. 1635). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-01-21 do 2013-12-31

[Termin na rozpoczęcie realizacji obowiązku zapewnienia bezpłatnych połączeń alarmowych] 1. Dostawca publicznie dostępnych usług telefonicznych jest obowiązany rozpocząć realizację obowiązku, o którym mowa w art. 77 ustawy zmienianej w art. 1 w brzmieniu nadanym niniejszą ustawą, w zakresie:

1) krótkich wiadomości tekstowych (sms), o których mowa w art. 77 pkt 2 lit. b ustawy zmienianej w art. 1 – w terminie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia przez ministra właściwego do spraw administracji publicznej informacji o gotowości centrów powiadamiania ratunkowego i wojewódzkich centrów powiadamiania ratunkowego do odbioru krótkich wiadomości tekstowych (sms) w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej ministra właściwego do spraw administracji publicznej;

2) połączeń do właściwego terytorialnie centrum powiadamiania ratunkowego albo wojewódzkiego centrum powiadamiania ratunkowego – w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia przez ministra właściwego do spraw administracji publicznej informacji o uruchomieniu centrum powiadamiania ratunkowego lub wojewódzkiego centrum powiadamiania ratunkowego albo o rozszerzeniu terytorialnego obszaru obsługi centrum powiadamiania ratunkowego lub wojewódzkiego centrum powiadamiania ratunkowego w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej ministra właściwego do spraw administracji publicznej.

2. Do czasu zapewnienia kierowania połączeń do właściwego terytorialnie centrum powiadamiania ratunkowego albo wojewódzkiego centrum powiadamiania ratunkowego, połączenia do numerów alarmowych 112, 997, 998 i 999, dostawca publicznie dostępnych usług telefonicznych kieruje te połączenia do właściwych terytorialnie jednostek służb ustawowo powołanych do niesienia pomocy.