history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-06-01 do 2015-11-07

[Wymagania jakościowe dla paliw ciekłych] Wymagania jakościowe dla paliw ciekłych:

1) [1] benzyn silnikowych z maksymalną zawartością tlenu do 2,7% (m/m) stosowanych w szczególności w pojazdach oraz rekreacyjnych jednostkach pływających wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym, oznaczonych kodami CN 2710 12 45 oraz 2710 12 49, określa załącznik nr 1 do rozporządzenia;

1a) [2] benzyn silnikowych z maksymalną zawartością tlenu do 3,7% (m/m) stosowanych w szczególności w pojazdach oraz rekreacyjnych jednostkach pływających wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym, oznaczonych kodami CN 2710 12 45 oraz 2710 12 49, określa załącznik nr 1a do rozporządzenia;

2) oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym, oznaczonego kodem CN 2710 19 41, określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.

[1] § 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. poz. 1532). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2015 r.

[2] § 1 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. poz. 1532). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2015 r.

Wersja obowiązująca od 2015-06-01 do 2015-11-07

[Wymagania jakościowe dla paliw ciekłych] Wymagania jakościowe dla paliw ciekłych:

1) [1] benzyn silnikowych z maksymalną zawartością tlenu do 2,7% (m/m) stosowanych w szczególności w pojazdach oraz rekreacyjnych jednostkach pływających wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym, oznaczonych kodami CN 2710 12 45 oraz 2710 12 49, określa załącznik nr 1 do rozporządzenia;

1a) [2] benzyn silnikowych z maksymalną zawartością tlenu do 3,7% (m/m) stosowanych w szczególności w pojazdach oraz rekreacyjnych jednostkach pływających wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym, oznaczonych kodami CN 2710 12 45 oraz 2710 12 49, określa załącznik nr 1a do rozporządzenia;

2) oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym, oznaczonego kodem CN 2710 19 41, określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.

[1] § 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. poz. 1532). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2015 r.

[2] § 1 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. poz. 1532). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-09-11 do 2015-05-31    (Dz.U.2013.1058 tekst jednolity)

[Wymagania jakościowe dla paliw ciekłych ] Wymagania jakościowe dla paliw ciekłych:

1) benzyn silnikowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym, oznaczonych kodami CN 2710 11 45 oraz 2710 11 49, określa załącznik nr 1 do rozporządzenia;

2) oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym, oznaczonego kodem CN 2710 19 41, określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-12-31 do 2013-09-10

Wymagania jakościowe dla paliw ciekłych:

1) benzyn silnikowych stosowanych w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym, oznaczonych kodami CN 2710 11 45 oraz 2710 11 49, określa załącznik nr 1 do rozporządzenia;

2) oleju napędowego stosowanego w pojazdach, ciągnikach rolniczych, a także maszynach nieporuszających się po drogach, wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym, oznaczonego kodem CN 2710 19 41, określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.