history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2013-10-07 do 2016-11-21    (Dz.U.2013.1182 tekst jednolity)

[Kolejowe drogi celne] 1. Wyznacza się kolejowe drogi celne prowadzące odcinkami linii kolejowych od otwartych kolejowych przejść granicznych do najbliżej położonych urzędów celnych w miejscowościach:

1) Bartoszyce;

2) Braniewo;

3) (uchylony);

4) Dorohusk;

5) Hrebenne;

6) Hrubieszów;

7) Korsze;

8) Kowalewo;

9) Krościenko;

10) Kuźnica Białostocka;

11) Małaszewicze;

12) Medyka-Żurawica;

13) Przemyśl;

14) Siemianówka;

15) Terespol;

16) Werchrata.

2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, ze względu na potrzeby gospodarcze, dyrektor izby celnej może wyznaczyć dodatkowo inne kolejowe drogi celne.

Wersja obowiązująca od 2013-10-07 do 2016-11-21    (Dz.U.2013.1182 tekst jednolity)

[Kolejowe drogi celne] 1. Wyznacza się kolejowe drogi celne prowadzące odcinkami linii kolejowych od otwartych kolejowych przejść granicznych do najbliżej położonych urzędów celnych w miejscowościach:

1) Bartoszyce;

2) Braniewo;

3) (uchylony);

4) Dorohusk;

5) Hrebenne;

6) Hrubieszów;

7) Korsze;

8) Kowalewo;

9) Krościenko;

10) Kuźnica Białostocka;

11) Małaszewicze;

12) Medyka-Żurawica;

13) Przemyśl;

14) Siemianówka;

15) Terespol;

16) Werchrata.

2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, ze względu na potrzeby gospodarcze, dyrektor izby celnej może wyznaczyć dodatkowo inne kolejowe drogi celne.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-06-08 do 2013-10-06

[Kolejowe drogi celne] 1. Wyznacza się kolejowe drogi celne prowadzące odcinkami linii kolejowych od otwartych kolejowych przejść granicznych do najbliżej położonych urzędów celnych w miejscowościach:

1) Bartoszyce;

2) Braniewo;

3) [1] (uchylony);

4) Dorohusk;

5) Hrebenne;

6) Hrubieszów;

7) Korsze;

8) Kowalewo;

9) Krościenko;

10) Kuźnica Białostocka;

11) Małaszewicze;

12) Medyka-Żurawica;

13) Przemyśl;

14) Siemianówka;

15) Terespol;

16) Werchrata.

2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, ze względu na potrzeby gospodarcze, dyrektor izby celnej może wyznaczyć dodatkowo inne kolejowe drogi celne.

[1] § 1 ust. 1 pkt 3 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 16 maja 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wyznaczenia dróg celnych oraz sposobu poruszania się i przemieszczania towarów po tych drogach (Dz.U. poz. 582). Zmiana weszła w życie 8 czerwca 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-05-01 do 2012-06-07

[Kolejowe drogi celne] 1. Wyznacza się kolejowe drogi celne prowadzące odcinkami linii kolejowych od otwartych kolejowych przejść granicznych do najbliżej położonych urzędów celnych w miejscowościach:

1) Bartoszyce;

2) Braniewo;

3) Czeremcha;

4) Dorohusk;

5) Hrebenne;

6) Hrubieszów;

7) Korsze;

8) Kowalewo;

9) Krościenko;

10) Kuźnica Białostocka;

11) Małaszewicze;

12) Medyka-Żurawica;

13) Przemyśl;

14) Siemianówka;

15) Terespol;

16) Werchrata.

2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, ze względu na potrzeby gospodarcze, dyrektor izby celnej może wyznaczyć dodatkowo inne kolejowe drogi celne.