Wersja obowiązująca od 2017.09.17 do 2019.04.02

[Sposób składania wniosku o wpis do rejestru, zmianie wpisu lub wykreślenia z rejestru ] [64] Wniosek, o którym mowa w § 10, składa się w postaci elektronicznej, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP.

[64] § 14 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

Wersja obowiązująca od 2017.09.17 do 2019.04.02

[Sposób składania wniosku o wpis do rejestru, zmianie wpisu lub wykreślenia z rejestru ] [64] Wniosek, o którym mowa w § 10, składa się w postaci elektronicznej, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP.

[64] § 14 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014.03.17 do 2017.09.16     (Dz.U.2014.325 tekst jednolity)

[Sposób składania wniosku o wpis do rejestru, zmianie wpisu lub wykreślenia z rejestru ] Wniosek, o którym mowa w § 10, składa się w postaci elektronicznej, z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262) lub profilu zaufanego ePUAP, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2013 r. poz. 235 oraz z 2014 r. poz. 183).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.11.01 do 2014.03.16

 Wniosek, o którym mowa w § 10, składa się w postaci elektronicznej, z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz. 1450, z późn. zm.5)) lub profilu zaufanego ePUAP, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z późn. zm.6)).