history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-12-10 do 2021-04-16    (Dz.U.2014.1770 tekst jednolity)

§ 9. [Dokumenty będące na wyposażeniu dowódcy ochrony specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej ] Dowódca ochrony specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej przedsiębiorcy jest obowiązany posiadać następujące dokumenty:

1) instrukcję ochrony jednostki, obiektu lub urządzenia wojskowego;

2) plan lub wyciąg z tego planu ochrony jednostki, obiektu lub urządzenia – opracowany przez jednostkę wojskową;

3) tabelę posterunków;

4) książkę meldunków;

5) w zależności od potrzeb – książkę ewidencji kluczy oraz rejestr zdarzeń alarmowych;

6) wzory dokumentów uprawniających do wejścia (wyjścia) lub wjazdu (wyjazdu) na (z) teren(u) chronionego obiektu wojskowego;

7) wykaz telefonów alarmowych i służbowych;

8) sygnały powszechnego ostrzegania i alarmowania;

9) plan ochrony przeciwpożarowej;

10) spis wyposażenia pomieszczeń wartowni;

11) wzory plomb i odciski pieczęci każdego posterunku;

12) brudnopis.

Wersja obowiązująca od 2014-12-10 do 2021-04-16    (Dz.U.2014.1770 tekst jednolity)

§ 9. [Dokumenty będące na wyposażeniu dowódcy ochrony specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej ] Dowódca ochrony specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej przedsiębiorcy jest obowiązany posiadać następujące dokumenty:

1) instrukcję ochrony jednostki, obiektu lub urządzenia wojskowego;

2) plan lub wyciąg z tego planu ochrony jednostki, obiektu lub urządzenia – opracowany przez jednostkę wojskową;

3) tabelę posterunków;

4) książkę meldunków;

5) w zależności od potrzeb – książkę ewidencji kluczy oraz rejestr zdarzeń alarmowych;

6) wzory dokumentów uprawniających do wejścia (wyjścia) lub wjazdu (wyjazdu) na (z) teren(u) chronionego obiektu wojskowego;

7) wykaz telefonów alarmowych i służbowych;

8) sygnały powszechnego ostrzegania i alarmowania;

9) plan ochrony przeciwpożarowej;

10) spis wyposażenia pomieszczeń wartowni;

11) wzory plomb i odciski pieczęci każdego posterunku;

12) brudnopis.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-01-14 do 2014-12-09

[Dokumenty będące na wyposażeniu dowódcy ochrony specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej] Dowódca ochrony specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej przedsiębiorcy jest obowiązany posiadać następujące dokumenty:

1) instrukcję ochrony jednostki, obiektu lub urządzenia wojskowego,

2) plan lub wyciąg z tego planu ochrony jednostki, obiektu lub urządzenia – opracowany przez jednostkę wojskową,

3) tabelę posterunków,

4) książkę meldunków,

5) [16] w zależności od potrzeb – książkę ewidencji kluczy oraz rejestr zdarzeń alarmowych,

6) [17] wzory dokumentów uprawniających do wejścia (wyjścia) lub wjazdu (wyjazdu) na (z) teren(u) chronionego obiektu wojskowego,

7) wykaz telefonów alarmowych i służbowych,

8) sygnały powszechnego ostrzegania i alarmowania,

9) plan ochrony przeciwpożarowej,

10) spis wyposażenia pomieszczeń wartowni,

11) wzory plomb i odciski pieczęci każdego posterunku,

12) [18] brudnopis.

[16] § 9 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 lit. a) rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 17 grudnia 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz.U. Nr 235, poz. 1600). Zmiana weszła w życie 14 stycznia 2009 r.

[17] § 9 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 lit. a) rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 17 grudnia 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz.U. Nr 235, poz. 1600). Zmiana weszła w życie 14 stycznia 2009 r.

[18] § 9 pkt 12 dodany przez § 1 pkt 8 lit. b) rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 17 grudnia 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz.U. Nr 235, poz. 1600). Zmiana weszła w życie 14 stycznia 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-11-07 do 2009-01-13

[10] Dowódca ochrony specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej przedsiębiorcy jest obowiązany posiadać następujące dokumenty:

1) instrukcję ochrony jednostki, obiektu lub urządzenia wojskowego,

2) plan lub wyciąg z tego planu ochrony jednostki, obiektu lub urządzenia – opracowany przez jednostkę wojskową,

3) tabelę posterunków,

4) książkę meldunków,

5) w zależności od potrzeb – książkę ewidencji i wydawania kluczy,

6) wzory: upoważnień do kontroli, przepustek, legitymacji poselskiej i senatorskiej, właściwych zezwoleń wydanych przedstawicielom placówek dyplomatycznych państw obcych – uprawniających do wejścia lub wjazdu i przebywania na terenie chronionych obiektów wojskowych – opracowane przez jednostkę wojskową,

7) wykaz telefonów alarmowych i służbowych,

8) sygnały powszechnego ostrzegania i alarmowania,

9) plan ochrony przeciwpożarowej,

10) spis wyposażenia pomieszczeń wartowni,

11) wzory plomb i odciski pieczęci każdego posterunku.

[10] § 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 października 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz.U. Nr 176, poz. 1446). Zmiana weszła w życie 7 listopada 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-07-27 do 2002-11-06

 Przedsiębiorca jest obowiązany posiadać następujące dokumenty:

1) instrukcję ochrony terenu komórki lub jednostki organizacyjnej, obiektu lub urządzenia wojskowego,

2) plan ochrony komórki lub jednostki organizacyjnej, obiektu lub urządzenia wojskowego - opracowany graficznie przez dowództwo jednostki wojskowej przy udziale przedstawiciela formacji i podpisany przez dowódcę jednostki wojskowej oraz przedsiębiorcę,

3) książkę raportów lub meldunków specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej,

4) książkę ewidencji kluczy (w zależności od potrzeb),

5) książkę wydawania kluczy (w zależności od potrzeb),

6) wykazy telefonów alarmowych i służbowych,

7) spis wyposażenia pomieszczeń służbowych i socjalnych wykorzystywanych przez przedsiębiorcę.