history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-11-29

§ 30d. [Ograniczenie prędkości w razie niespełnienia warunków określonych w § 21a, § 30a ust. 1 i § 30c ] [24] W przypadkach niespełnienia warunków, o których mowa w § 21a, § 30a ust. 1 i § 30c, prowadzenie pociągu nie może odbywać się z prędkością przekraczającą 160 km/h.

[24] § 30d w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 października 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji (Dz.U. poz. 2474). Zmiana weszła w życie 29 listopada 2023 r.

Wersja obowiązująca od 2023-11-29

§ 30d. [Ograniczenie prędkości w razie niespełnienia warunków określonych w § 21a, § 30a ust. 1 i § 30c ] [24] W przypadkach niespełnienia warunków, o których mowa w § 21a, § 30a ust. 1 i § 30c, prowadzenie pociągu nie może odbywać się z prędkością przekraczającą 160 km/h.

[24] § 30d w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 października 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji (Dz.U. poz. 2474). Zmiana weszła w życie 29 listopada 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-03-16 do 2023-11-28    (Dz.U.2015.360 tekst jednolity)

§ 30d. [Ograniczenie prędkości w razie niespełnienia warunków określonych w § 21a, § 30a ust. 1 i § 30c ] W przypadkach niespełnienia warunków, o których mowa w § 21a, § 30a ust. 1 i § 30c, prowadzenie pociągu nie może odbywać się z prędkością przekraczającą:

1) 160 km/h przy dwuosobowej obsłudze trakcyjnej;

2) 130 km/h przy jednoosobowej obsłudze trakcyjnej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-07-24 do 2015-03-15

§ 30d. [Ograniczenie prędkości w razie niespełnienia warunków określonych w § 21a, § 30a ust. 1 i § 30c ] [13] W przypadkach niespełnienia warunków, o których mowa w § 21a, § 30a ust. 1 i § 30c, prowadzenie pociągu nie może odbywać się z prędkością przekraczającą:

1) 160 km/h przy dwuosobowej obsłudze trakcyjnej;

2) 130 km/h przy jednoosobowej obsłudze trakcyjnej.

[13] Rozdział 3a dodany przez § 1 pkt 4 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 kwietnia 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji (Dz.U. poz. 517). Zmiana weszła w życie 24 lipca 2014 r.