history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-03-16    (Dz.U.2015.360 tekst jednolity)

§ 97. (uchylony).

Wersja obowiązująca od 2015-03-16    (Dz.U.2015.360 tekst jednolity)

§ 97. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-04-08 do 2015-03-15

[42] (uchylony).

[42] § 97 uchylony przez § 1 pkt 22 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji (Dz.U. Nr 63, poz. 325). Zmiana weszła w życie 8 kwietnia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-09-24 do 2011-04-07

1. Stosuje się następujące sygnały osłonięcia pociągu:

1) sygnał Rp 2 „Osłonić pociąg”: cztery długie tony gwizdawką lub syreną lokomotywy, powtarzane kilkakrotnie (rys. 100);

2) sygnał Rp 3 „Usunąć osłonę i wrócić do pociągu”: jeden długi, jeden krótki i jeden długi ton gwizdawką lub syreną lokomotywy (rys. 101).

2. Sygnały Rp 2 i Rp 3 dawane są przez maszynistę w razie konieczności osłonięcia pociągu zatrzymanego na szlaku.