Wersja obowiązująca od 2018.10.17 do 2025.08.27

§ 52. [Tarcze ostrzegawcze przejazdowe] W przypadku uzasadnionym warunkami miejscowymi system zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowo-drogowych i przejściach [34] wyposaża się w tarcze ostrzegawcze przejazdowe.

[34] § 52 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 22 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 września 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1876). Zmiana weszła w życie 17 października 2018 r.

Wersja obowiązująca od 2018.10.17 do 2025.08.27

§ 52. [Tarcze ostrzegawcze przejazdowe] W przypadku uzasadnionym warunkami miejscowymi system zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowo-drogowych i przejściach [34] wyposaża się w tarcze ostrzegawcze przejazdowe.

[34] § 52 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 22 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 września 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1876). Zmiana weszła w życie 17 października 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.11.14 do 2018.10.16

§ 52. [Tarcze ostrzegawcze przejazdowe] W przypadku uzasadnionym warunkami miejscowymi system zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowo-drogowych i przejścia wyposaża się w tarcze ostrzegawcze przejazdowe.