history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-11-18    (Dz.U.2015.1891 tekst jednolity)

§ 7. [Braki formalne wniosku] 1. Jeżeli wniosek o przyznanie pomocy nie został złożony w terminie, pomocy nie przyznaje się, o czym właściwy organ samorządu województwa informuje LGD, w formie pisemnej, podając przyczyny nieprzyznania pomocy.

2. Jeżeli we wniosku o przyznanie pomocy nie wskazano adresu LGD i nie ma możności ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, wniosek pozostawia się bez rozpatrzenia.

3. Jeżeli wniosek o przyznanie pomocy zawiera inne, niż określone w ust. 1 i 2, nieprawidłowości lub braki, właściwy organ samorządu województwa wzywa LGD, w formie pisemnej, do ich usunięcia w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.

4. Jeżeli LGD, pomimo wezwania, o którym mowa w ust. 3, nie usunęła nieprawidłowości lub braków w wyznaczonym terminie, właściwy organ samorządu województwa wzywa LGD, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych nieprawidłowości lub braków w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.

5. Jeżeli LGD, pomimo wezwania do usunięcia pozostałych nieprawidłowości lub braków, nie usunęła ich w terminie, właściwy organ samorządu województwa rozpatruje wniosek o przyznanie pomocy:

1) w zakresie, w jakim został prawidłowo wypełniony;

2) na podstawie dołączonych do niego dokumentów.

6. Przepisów ust. 3 i 4 nie stosuje się, jeżeli zachodzą niebudzące wątpliwości przesłanki nieprzyznania pomocy.

7. Złożony wniosek o przyznanie pomocy nie może być zmieniany przez LGD w zakresie planu finansowego operacji, zestawienia rzeczowo-finansowego operacji lub szczegółowego opisu zadań, z wyłączeniem:

1) zmian wynikających z wezwań samorządu województwa;

2) jednej zmiany w zakresie planu finansowego operacji, zestawienia rzeczowo-finansowego operacji lub szczegółowego opisu zadań, jeżeli zmiana ta nie spowoduje zmiany celów operacji wskazanych we wniosku o przyznanie pomocy, za zgodą samorządu województwa.

Wersja obowiązująca od 2015-11-18    (Dz.U.2015.1891 tekst jednolity)

§ 7. [Braki formalne wniosku] 1. Jeżeli wniosek o przyznanie pomocy nie został złożony w terminie, pomocy nie przyznaje się, o czym właściwy organ samorządu województwa informuje LGD, w formie pisemnej, podając przyczyny nieprzyznania pomocy.

2. Jeżeli we wniosku o przyznanie pomocy nie wskazano adresu LGD i nie ma możności ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, wniosek pozostawia się bez rozpatrzenia.

3. Jeżeli wniosek o przyznanie pomocy zawiera inne, niż określone w ust. 1 i 2, nieprawidłowości lub braki, właściwy organ samorządu województwa wzywa LGD, w formie pisemnej, do ich usunięcia w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.

4. Jeżeli LGD, pomimo wezwania, o którym mowa w ust. 3, nie usunęła nieprawidłowości lub braków w wyznaczonym terminie, właściwy organ samorządu województwa wzywa LGD, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych nieprawidłowości lub braków w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.

5. Jeżeli LGD, pomimo wezwania do usunięcia pozostałych nieprawidłowości lub braków, nie usunęła ich w terminie, właściwy organ samorządu województwa rozpatruje wniosek o przyznanie pomocy:

1) w zakresie, w jakim został prawidłowo wypełniony;

2) na podstawie dołączonych do niego dokumentów.

6. Przepisów ust. 3 i 4 nie stosuje się, jeżeli zachodzą niebudzące wątpliwości przesłanki nieprzyznania pomocy.

7. Złożony wniosek o przyznanie pomocy nie może być zmieniany przez LGD w zakresie planu finansowego operacji, zestawienia rzeczowo-finansowego operacji lub szczegółowego opisu zadań, z wyłączeniem:

1) zmian wynikających z wezwań samorządu województwa;

2) jednej zmiany w zakresie planu finansowego operacji, zestawienia rzeczowo-finansowego operacji lub szczegółowego opisu zadań, jeżeli zmiana ta nie spowoduje zmiany celów operacji wskazanych we wniosku o przyznanie pomocy, za zgodą samorządu województwa.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-08-23 do 2015-11-17

1. Jeżeli wniosek o przyznanie pomocy nie został złożony w terminie, pomocy nie przyznaje się, o czym właściwy organ samorządu województwa informuje LGD, w formie pisemnej, podając przyczyny nieprzyznania pomocy.

2. Jeżeli we wniosku o przyznanie pomocy nie wskazano adresu LGD i nie ma możności ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, wniosek pozostawia się bez rozpatrzenia.

3. Jeżeli wniosek o przyznanie pomocy zawiera inne, niż określone w ust. 1 i 2, nieprawidłowości lub braki, właściwy organ samorządu województwa wzywa LGD, w formie pisemnej, do ich usunięcia w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.

4. [34] Jeżeli LGD, pomimo wezwania, o którym mowa w ust. 3, nie usunęła nieprawidłowości lub braków w wyznaczonym terminie, właściwy organ samorządu województwa wzywa LGD, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych nieprawidłowości lub braków w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.

5. [35] Jeżeli LGD, pomimo wezwania do usunięcia pozostałych nieprawidłowości lub braków, nie usunęła ich w terminie, właściwy organ samorządu województwa rozpatruje wniosek o przyznanie pomocy:

1) w zakresie, w jakim został prawidłowo wypełniony;

2) na podstawie dołączonych do niego dokumentów.

6. [36] Przepisów ust. 3 i 4 nie stosuje się, jeżeli zachodzą niebudzące wątpliwości przesłanki nieprzyznania pomocy.

7. [37] Złożony wniosek o przyznanie pomocy nie może być zmieniany przez LGD w zakresie planu finansowego operacji, zestawienia rzeczowo-finansowego operacji lub szczegółowego opisu zadań, z wyłączeniem:

1) zmian wynikających z wezwań samorządu województwa;

2) jednej zmiany w zakresie planu finansowego operacji, zestawienia rzeczowo-finansowego operacji lub szczegółowego opisu zadań, jeżeli zmiana ta nie spowoduje zmiany celów operacji wskazanych we wniosku o przyznanie pomocy, za zgodą samorządu województwa.

[34] § 7 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 12 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej w ramach działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013 (Dz.U. Nr 153, poz. 1029). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2010 r.

[35] § 7 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 12 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej w ramach działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013 (Dz.U. Nr 153, poz. 1029). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2010 r.

[36] § 7 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 12 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej w ramach działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013 (Dz.U. Nr 153, poz. 1029). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2010 r.

[37] § 7 ust. 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 12 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania oraz wypłaty pomocy finansowej w ramach działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013 (Dz.U. Nr 153, poz. 1029). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-06-16 do 2010-08-22

1. Jeżeli wniosek o przyznanie pomocy nie został złożony w terminie, pomocy nie przyznaje się, o czym właściwy organ samorządu województwa informuje LGD, w formie pisemnej, podając przyczyny nieprzyznania pomocy.

2. Jeżeli we wniosku o przyznanie pomocy nie wskazano adresu LGD i nie ma możności ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, wniosek pozostawia się bez rozpatrzenia.

3. Jeżeli wniosek o przyznanie pomocy zawiera inne, niż określone w ust. 1 i 2, nieprawidłowości lub braki, właściwy organ samorządu województwa wzywa LGD, w formie pisemnej, do ich usunięcia w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.

4. Jeżeli LGD, pomimo wezwania do usunięcia nieprawidłowości lub braków, o których mowa w ust. 3:

1) nie usunęła w terminie żadnych nieprawidłowości lub braków, właściwy organ samorządu województwa nie przyznaje pomocy, o czym informuje LGD, w formie pisemnej, podając przyczyny nieprzyznania pomocy;

2) usunęła w terminie nie wszystkie nieprawidłowości lub braki, właściwy organ samorządu województwa wzywa LGD, w formie pisemnej, do usunięcia pozostałych nieprawidłowości lub braków w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.

5. Jeżeli LGD, pomimo wezwania do usunięcia pozostałych nieprawidłowości lub braków, nie usunęła ich w terminie, pomocy nie przyznaje się, o czym właściwy organ samorządu województwa informuje LGD, w formie pisemnej, podając przyczyny nieprzyznania pomocy.

6. Przepisów ust. 3 i 4 pkt 2 nie stosuje się, jeżeli zachodzą niebudzące wątpliwości przesłanki nieprzyznania pomocy.

7. Złożony wniosek o przyznanie pomocy nie może być zmieniany przez LGD w zakresie planu finansowego operacji lub zestawienia rzeczowo-finansowego operacji, chyba że zmiany te wynikają z wezwań.