history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-03-23 do 2016-06-25    (Dz.U.2016.387 tekst jednolity)

§ 16. [Dokumenty dołączane do wniosku w przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 23a ust. 2 ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy ] W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 23a ust. 2 ustawy, do wniosku należy dołączyć odpowiednio:

1) układ zawarty w ramach prowadzonego postępowania restrukturyzacyjnego dłużnika Funduszu zgodnie z przepisami Prawa restrukturyzacyjnego, plan restrukturyzacyjny oraz inne dokumenty dotyczące układu;

2) wyliczenie rachunkowe uwzględniające spłaty należności z oprocentowaniem;

3) projekt porozumienia zawieranego z dłużnikiem Funduszu w sprawie określenia warunków zwrotu należności Funduszu w całości, wraz z uzasadnieniem;

4) analizę, o której mowa w § 7 pkt 1;

5) dokumenty, o których mowa w § 7 pkt 2 lit. a i c oraz pkt 3;

6) uzasadnienie przyczyn odmowy wyrażenia przez marszałka województwa zgody na objęcie wierzytelności Funduszu układem w przypadku braku wyrażenia tej zgody;

7) dokumenty, o których mowa w § 8 pkt 1–5, w przypadku gdy wniosek dotyczy udzielenia pomocy de minimis;

8) inne dokumenty potwierdzające wystąpienie przesłanek, o których mowa w art. 23a ust. 2 ustawy.

Wersja obowiązująca od 2016-03-23 do 2016-06-25    (Dz.U.2016.387 tekst jednolity)

§ 16. [Dokumenty dołączane do wniosku w przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 23a ust. 2 ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy ] W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 23a ust. 2 ustawy, do wniosku należy dołączyć odpowiednio:

1) układ zawarty w ramach prowadzonego postępowania restrukturyzacyjnego dłużnika Funduszu zgodnie z przepisami Prawa restrukturyzacyjnego, plan restrukturyzacyjny oraz inne dokumenty dotyczące układu;

2) wyliczenie rachunkowe uwzględniające spłaty należności z oprocentowaniem;

3) projekt porozumienia zawieranego z dłużnikiem Funduszu w sprawie określenia warunków zwrotu należności Funduszu w całości, wraz z uzasadnieniem;

4) analizę, o której mowa w § 7 pkt 1;

5) dokumenty, o których mowa w § 7 pkt 2 lit. a i c oraz pkt 3;

6) uzasadnienie przyczyn odmowy wyrażenia przez marszałka województwa zgody na objęcie wierzytelności Funduszu układem w przypadku braku wyrażenia tej zgody;

7) dokumenty, o których mowa w § 8 pkt 1–5, w przypadku gdy wniosek dotyczy udzielenia pomocy de minimis;

8) inne dokumenty potwierdzające wystąpienie przesłanek, o których mowa w art. 23a ust. 2 ustawy.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-01-01 do 2016-03-22

[12] W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 23a ust. 2 ustawy, do wniosku należy dołączyć odpowiednio:

1) układ zawarty w ramach prowadzonego postępowania restrukturyzacyjnego dłużnika Funduszu zgodnie z przepisami Prawa restrukturyzacyjnego, plan restrukturyzacyjny oraz inne dokumenty dotyczące układu;

2) wyliczenie rachunkowe uwzględniające spłaty należności z oprocentowaniem;

3) projekt porozumienia zawieranego z dłużnikiem Funduszu w sprawie określenia warunków zwrotu należności Funduszu w całości, wraz z uzasadnieniem;

4) analizę, o której mowa w § 7 pkt 1;

5) dokumenty, o których mowa w § 7 pkt 2 lit. a i c oraz pkt 3;

6) uzasadnienie przyczyn odmowy wyrażenia przez marszałka województwa zgody na objęcie wierzytelności Funduszu układem w przypadku braku wyrażenia tej zgody;

7) dokumenty, o których mowa w § 8 pkt 1–5, w przypadku gdy wniosek dotyczy udzielenia pomocy de minimis;

8) inne dokumenty potwierdzające wystąpienie przesłanek, o których mowa w art. 23a ust. 2 ustawy.

[12] § 16 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 11 grudnia 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu informacji zawartych we wniosku marszałka województwa o określenie warunków zwrotu, odstąpienie od dochodzenia zwrotu lub umorzenie należności Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (Dz.U. poz. 2146). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-01 do 2015-12-31

 W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 23a ust. 1 ustawy, do wniosku należy dołączyć odpowiednio:

1) dokumenty dotyczące układu zawartego w ramach prowadzonego postępowania upadłościowego dłużnika Funduszu, zgodnie z przepisami Prawa upadłościowego i naprawczego;

2) wyliczenie rachunkowe uwzględniające spłaty należności z oprocentowaniem;

3) projekt porozumienia zawieranego z dłużnikiem Funduszu w sprawie określenia warunków zwrotu należności Funduszu w całości, wraz z uzasadnieniem;

4) analizę, o której mowa w § 7 pkt 1;

5) dokumenty, o których mowa w § 7 pkt 2 i 3;

6) inne dokumenty potwierdzające wystąpienie przesłanek, o których mowa w art. 23a ust. 1 ustawy.