Wersja obowiązująca od 2017.11.24 do 2018.04.30     (Dz.U.2017.2168 tekst jednolity)

Art. 43. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2017.11.24 do 2018.04.30     (Dz.U.2017.2168 tekst jednolity)

Art. 43. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.11.10 do 2017.11.23     (Dz.U.2016.1829 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.04.29 do 2016.11.09     (Dz.U.2015.584 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013.06.11 do 2015.04.28     (Dz.U.2013.672 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010.11.24 do 2013.06.10     (Dz.U.2010.220.1447 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009.03.07 do 2010.11.23

[22] (uchylony).

[22] Art. 43 uchylony przez art. 1 pkt 7 ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o zmianie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2009 r. Nr 18, poz. 97). Zmiana weszła w życie 7 marca 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007.08.28 do 2009.03.06     (Dz.U.2007.155.1095 tekst jednolity)

Minister właściwy do spraw gospodarki po zasięgnięciu opinii ministra właściwego do spraw informatyzacji określi, w drodze rozporządzenia:

1) wzór urzędowy, sposób i miejsce udostępniania formularzy wniosków o wpis do ewidencji, uwzględniając warunki powszechnej dostępności formularzy oraz uwzględniając prowadzenie ewidencji w systemie informatycznym;

2) szczegółową treść wpisów, uwzględniając treść wniosku i zakres wpisów dokonywanych z urzędu;

3) organizację oraz szczegółowy sposób prowadzenia Centralnej Informacji oraz ewidencji, uwzględniając potrzebę zapewnienia sprawnego obiegu informacji oraz zakres danych objętych wpisem do ewidencji;

4) tryb przekazywania przez organy ewidencyjne danych ewidencyjnych do Centralnej Informacji, uwzględniając sposób wykorzystania systemów teleinformatycznych;

5) tryb wydawania zaświadczeń o treści wpisów i udzielania pisemnych informacji o wpisie przez oddziały, o których mowa w art. 41 ust. 1, uwzględniając jawność i powszechny dostęp do danych zawartych w ewidencji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.08.21 do 2007.08.27

[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki po zasięgnięciu opinii ministra właściwego do spraw informatyzacji określi, w drodze rozporządzenia:

1) wzór urzędowy, sposób i miejsce udostępniania formularzy wniosków o wpis do ewidencji, uwzględniając warunki powszechnej dostępności formularzy oraz uwzględniając prowadzenie ewidencji w systemie informatycznym;

2) szczegółową treść wpisów, uwzględniając treść wniosku i zakres wpisów dokonywanych z urzędu;

3) organizację oraz szczegółowy sposób prowadzenia Centralnej Informacji oraz ewidencji, uwzględniając potrzebę zapewnienia sprawnego obiegu informacji oraz zakres danych objętych wpisem do ewidencji;

4) tryb przekazywania przez organy ewidencyjne danych ewidencyjnych do Centralnej Informacji, uwzględniając sposób wykorzystania systemów teleinformatycznych;

5) tryb wydawania zaświadczeń o treści wpisów i udzielania pisemnych informacji o wpisie przez oddziały, o których mowa w art. 41 ust. 1, uwzględniając jawność i powszechny dostęp do danych zawartych w ewidencji.