Wersja obowiązująca od 2025.10.17

§ 1. [Dokumentacja przebiegu nauczania] 1. Publiczne szkoły artystyczne, zwane dalej „szkołami”, prowadzą następującą dokumentację przebiegu nauczania:

1) księgę uczniów i słuchaczy, zwanych dalej „uczniami”;

2) dzienniki lekcyjne, dzienniki lekcyjne zajęć edukacyjnych artystycznych i dzienniki zajęć;

3) arkusze ocen uczniów;

4) protokoły postępowania rekrutacyjnego;

5) protokoły egzaminów.

2. [1] Dokumentację przebiegu nauczania stanowią również:

1) uchwały rady pedagogicznej dotyczące klasyfikowania i promowania uczniów;

2) rozstrzygnięcia, o których mowa w art. 73a ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, o wynikach klasyfikacji i promocji uczniów;

3) protokoły zebrań rady pedagogicznej;

4) prace kontrolne i egzaminacyjne;

5) indeksy;

6) zaświadczenia o przebiegu nauczania ucznia;

7) zezwolenia na indywidualny program lub tok nauki wydane przez dyrektora szkoły.

3. Publiczne placówki artystyczne, zwane dalej „placówkami”, prowadzą następującą dokumentację przebiegu nauczania:

1) dzienniki lekcyjne zajęć edukacyjnych artystycznych;

2) protokoły postępowania rekrutacyjnego.

[1] § 1 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 24 września 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne szkoły i placówki artystyczne dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. poz. 1335). Zmiana weszła w życie 17 października 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.10.17

§ 1. [Dokumentacja przebiegu nauczania] 1. Publiczne szkoły artystyczne, zwane dalej „szkołami”, prowadzą następującą dokumentację przebiegu nauczania:

1) księgę uczniów i słuchaczy, zwanych dalej „uczniami”;

2) dzienniki lekcyjne, dzienniki lekcyjne zajęć edukacyjnych artystycznych i dzienniki zajęć;

3) arkusze ocen uczniów;

4) protokoły postępowania rekrutacyjnego;

5) protokoły egzaminów.

2. [1] Dokumentację przebiegu nauczania stanowią również:

1) uchwały rady pedagogicznej dotyczące klasyfikowania i promowania uczniów;

2) rozstrzygnięcia, o których mowa w art. 73a ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, o wynikach klasyfikacji i promocji uczniów;

3) protokoły zebrań rady pedagogicznej;

4) prace kontrolne i egzaminacyjne;

5) indeksy;

6) zaświadczenia o przebiegu nauczania ucznia;

7) zezwolenia na indywidualny program lub tok nauki wydane przez dyrektora szkoły.

3. Publiczne placówki artystyczne, zwane dalej „placówkami”, prowadzą następującą dokumentację przebiegu nauczania:

1) dzienniki lekcyjne zajęć edukacyjnych artystycznych;

2) protokoły postępowania rekrutacyjnego.

[1] § 1 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 24 września 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne szkoły i placówki artystyczne dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. poz. 1335). Zmiana weszła w życie 17 października 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.12.30 do 2025.10.16

§ 1. [Dokumentacja przebiegu nauczania] 1. Publiczne szkoły artystyczne, zwane dalej „szkołami”, prowadzą następującą dokumentację przebiegu nauczania:

1) księgę uczniów i słuchaczy, zwanych dalej „uczniami”;

2) dzienniki lekcyjne, dzienniki lekcyjne zajęć edukacyjnych artystycznych i dzienniki zajęć;

3) arkusze ocen uczniów;

4) protokoły postępowania rekrutacyjnego;

5) protokoły egzaminów.

2. Dokumentację przebiegu nauczania stanowią również uchwały rady pedagogicznej dotyczące klasyfikowania i promowania uczniów, protokoły zebrań rady pedagogicznej, prace kontrolne i egzaminacyjne, indeksy, zaświadczenia o przebiegu nauczania ucznia oraz zezwolenia wydane przez dyrektora szkoły na indywidualny program lub tok nauki.

3. Publiczne placówki artystyczne, zwane dalej „placówkami”, prowadzą następującą dokumentację przebiegu nauczania:

1) dzienniki lekcyjne zajęć edukacyjnych artystycznych;

2) protokoły postępowania rekrutacyjnego.