history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-05-23 do 2023-01-01    (Dz.U.2018.976 tekst jednolity)

§ 7. [Informacje zawarte w legitymacji] Legitymacja zawiera następujące informacje:

1) numer legitymacji;

2) imię emeryta lub rencisty;

3) nazwisko emeryta lub rencisty;

4) numer PESEL;

5) rodzaj świadczenia;

6) określenie terminu ważności legitymacji;

7) informację wskazującą na warunki ważnego posługiwania się dokumentem;

8) oznaczenie organu rentowego, który wydał legitymację, imię, nazwisko i podpis jego kierownika;

9) miejsce i datę wystawienia.

Wersja obowiązująca od 2018-05-23 do 2023-01-01    (Dz.U.2018.976 tekst jednolity)

§ 7. [Informacje zawarte w legitymacji] Legitymacja zawiera następujące informacje:

1) numer legitymacji;

2) imię emeryta lub rencisty;

3) nazwisko emeryta lub rencisty;

4) numer PESEL;

5) rodzaj świadczenia;

6) określenie terminu ważności legitymacji;

7) informację wskazującą na warunki ważnego posługiwania się dokumentem;

8) oznaczenie organu rentowego, który wydał legitymację, imię, nazwisko i podpis jego kierownika;

9) miejsce i datę wystawienia.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-02-01 do 2018-05-22

[Informacje zawarte w legitymacji] Legitymacja zawiera następujące informacje:

1) numer legitymacji;

2) imię emeryta lub rencisty;

3) nazwisko emeryta lub rencisty;

4) numer PESEL;

5) [3] rodzaj świadczenia;

6) określenie terminu ważności legitymacji;

7) informację wskazującą na warunki ważnego posługiwania się dokumentem;

8) oznaczenie organu rentowego, który wydał legitymację, imię, nazwisko i podpis jego kierownika;

9) miejsce i datę wystawienia.

[3] § 7 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 stycznia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzoru legitymacji emeryta-rencisty oraz trybu jej wydawania, wymiany lub zwrotu (Dz.U. poz. 197). Zmiana weszła w życie 1 lutego 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-10-02 do 2017-01-31

Legitymacja zawiera następujące informacje:

1) numer legitymacji;

2) imię emeryta lub rencisty;

3) nazwisko emeryta lub rencisty;

4) numer PESEL;

5) numer i symbol świadczenia;

6) określenie terminu ważności legitymacji;

7) informację wskazującą na warunki ważnego posługiwania się dokumentem;

8) oznaczenie organu rentowego, który wydał legitymację, imię, nazwisko i podpis jego kierownika;

9) miejsce i datę wystawienia.