Wersja obowiązująca od 2019.02.28 do 2021.07.31     (Dz.U.2019.393 tekst jednolity)

§ 22. [Raporty] Na podstawie bazy danych ewidencyjnych za pomocą systemu teleinformatycznego tworzy się następujące podstawowe raporty obrazujące dane ewidencyjne:

1) rejestr gruntów;

2) rejestr budynków;

3) rejestr lokali;

4) kartotekę budynków;

5) kartotekę lokali;

6) mapę ewidencyjną.

Wersja obowiązująca od 2019.02.28 do 2021.07.31     (Dz.U.2019.393 tekst jednolity)

§ 22. [Raporty] Na podstawie bazy danych ewidencyjnych za pomocą systemu teleinformatycznego tworzy się następujące podstawowe raporty obrazujące dane ewidencyjne:

1) rejestr gruntów;

2) rejestr budynków;

3) rejestr lokali;

4) kartotekę budynków;

5) kartotekę lokali;

6) mapę ewidencyjną.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.07.15 do 2019.02.27     (Dz.U.2016.1034 tekst jednolity)

§ 22. [Raporty] Na podstawie bazy danych ewidencyjnych za pomocą systemu teleinformatycznego tworzy się następujące podstawowe raporty obrazujące dane ewidencyjne:

1) rejestr gruntów;

2) rejestr budynków;

3) rejestr lokali;

4) kartotekę budynków;

5) kartotekę lokali;

6) mapę ewidencyjną.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.04.17 do 2016.07.14     (Dz.U.2015.542 tekst jednolity)

§ 22. [Raporty] Na podstawie bazy danych ewidencyjnych za pomocą systemu teleinformatycznego tworzy się następujące podstawowe raporty obrazujące dane ewidencyjne:

1) rejestr gruntów;

2) rejestr budynków;

3) rejestr lokali;

4) kartotekę budynków;

5) kartotekę lokali;

6) mapę ewidencyjną.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013.12.31 do 2015.04.16

[Raporty] [44] Na podstawie bazy danych ewidencyjnych za pomocą systemu teleinformatycznego tworzy się następujące podstawowe raporty obrazujące dane ewidencyjne:

1) rejestr gruntów,

2) rejestr budynków,

3) rejestr lokali,

4) kartotekę budynków,

5) kartotekę lokali,

6) mapę ewidencyjną.

[44] § 22 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. poz. 1551). Zmiana weszła w życie 31 grudnia 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001.06.02 do 2013.12.30

[Raporty] Na podstawie baz danych ewidencyjnych przy wykorzystaniu informatycznego systemu komputerowego tworzy się dla poszczególnych obrębów następujące podstawowe raporty obrazujące dane ewidencyjne:

1) rejestr gruntów,

2) rejestr budynków,

3) rejestr lokali,

4) kartotekę budynków,

5) kartotekę lokali,

6) mapę ewidencyjną.