Wersja obowiązująca od 2019.02.28 do 2021.07.31     (Dz.U.2019.393 tekst jednolity)

§ 55. [Modernizacja ewidencji] Modernizacja ewidencji to zespół działań technicznych, organizacyjnych i administracyjnych podejmowanych przez starostę w celu:

1) uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia;

2) modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu;

3) (uchylony).

Wersja obowiązująca od 2019.02.28 do 2021.07.31     (Dz.U.2019.393 tekst jednolity)

§ 55. [Modernizacja ewidencji] Modernizacja ewidencji to zespół działań technicznych, organizacyjnych i administracyjnych podejmowanych przez starostę w celu:

1) uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia;

2) modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu;

3) (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.07.15 do 2019.02.27     (Dz.U.2016.1034 tekst jednolity)

§ 55. [Modernizacja ewidencji] Modernizacja ewidencji to zespół działań technicznych, organizacyjnych i administracyjnych podejmowanych przez starostę w celu:

1) uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia;

2) modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu;

3) (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.04.17 do 2016.07.14     (Dz.U.2015.542 tekst jednolity)

§ 55. [Modernizacja ewidencji] Modernizacja ewidencji to zespół działań technicznych, organizacyjnych i administracyjnych podejmowanych przez starostę w celu:

1) uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia;

2) modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu;

3) (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013.12.31 do 2015.04.16

[Modernizacja ewidencji] Modernizacja ewidencji to zespół działań technicznych, organizacyjnych i administracyjnych podejmowanych przez starostę w celu:

1) uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia,

2) modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu,

3) [76] (uchylony).

[76] § 55 pkt 3 uchylony przez § 1 pkt 34 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. poz. 1551). Zmiana weszła w życie 31 grudnia 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001.06.02 do 2013.12.30

[Modernizacja ewidencji] Modernizacja ewidencji to zespół działań technicznych, organizacyjnych i administracyjnych podejmowanych przez starostę w celu:

1) uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia,

2) modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu,

3) poprawy funkcjonowania informatycznego systemu obsługującego bazę danych ewidencyjnych.