Wersja obowiązująca od 2025.06.01

§ 4. [Wnioski w systemie teleinformatycznym] 1. [2] Wnioski składa się w systemie teleinformatycznym, o którym mowa w art. 376a ustawy, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 

1) zgodności danych zawartych w systemie ze stanem faktycznym i prawnym,

2) wyrażeniu zgody na przesyłanie korespondencji za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730)

– składa się w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ministra lub w postaci papierowej.

2. Wniosek może dotyczyć przyznania środków finansowych na utrzymanie jednej aparatury albo infrastruktury.

[2] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 21 maja 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych kryteriów i trybu przyznawania środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej oraz oceny raportu z ich wykorzystania (Dz.U. poz. 676). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.06.01

§ 4. [Wnioski w systemie teleinformatycznym] 1. [2] Wnioski składa się w systemie teleinformatycznym, o którym mowa w art. 376a ustawy, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 

1) zgodności danych zawartych w systemie ze stanem faktycznym i prawnym,

2) wyrażeniu zgody na przesyłanie korespondencji za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730)

– składa się w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ministra lub w postaci papierowej.

2. Wniosek może dotyczyć przyznania środków finansowych na utrzymanie jednej aparatury albo infrastruktury.

[2] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 21 maja 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych kryteriów i trybu przyznawania środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej oraz oceny raportu z ich wykorzystania (Dz.U. poz. 676). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.05.28 do 2025.05.31

§ 4. [Wnioski w systemie teleinformatycznym] 1. Wnioski składa się w systemie teleinformatycznym wskazanym przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki, zwanego dalej „ministrem”, na jego stronie podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej, z tym że część tego wniosku zawierającą dane wnioskodawcy i oświadczenia o:

1) zgodności danych zawartych w systemie ze stanem faktycznym i prawnym,

2) wyrażeniu zgody na przesyłanie korespondencji za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730)

– składa się w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ministra lub w postaci papierowej.

2. Wniosek może dotyczyć przyznania środków finansowych na utrzymanie jednej aparatury albo infrastruktury.