history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2019-05-31 do 2023-01-01    (Dz.U.2019.1019 tekst jednolity)

§ 12. [Protokół] 1. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół, który podpisuje przewodniczący Komisji, a w razie jego nieobecności – wiceprzewodniczący Komisji.

2. Protokół zawiera informacje na temat przyjętego porządku obrad, przebiegu posiedzenia, podjętych ustaleń, rozstrzygnięć, wyników głosowań oraz informacje o zgłoszonych do protokołu przez członków Komisji stanowiskach odrębnych. Do protokołu dołącza się listę zawierającą imiona i nazwiska członków Komisji obecnych na posiedzeniu oraz podjęte na posiedzeniu uchwały.

3. Protokół jest przekazywany członkom Komisji. Członek Komisji może zgłosić zastrzeżenia do treści protokołu w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania wraz z wnioskiem o sprostowanie protokołu.

Wersja obowiązująca od 2019-05-31 do 2023-01-01    (Dz.U.2019.1019 tekst jednolity)

§ 12. [Protokół] 1. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół, który podpisuje przewodniczący Komisji, a w razie jego nieobecności – wiceprzewodniczący Komisji.

2. Protokół zawiera informacje na temat przyjętego porządku obrad, przebiegu posiedzenia, podjętych ustaleń, rozstrzygnięć, wyników głosowań oraz informacje o zgłoszonych do protokołu przez członków Komisji stanowiskach odrębnych. Do protokołu dołącza się listę zawierającą imiona i nazwiska członków Komisji obecnych na posiedzeniu oraz podjęte na posiedzeniu uchwały.

3. Protokół jest przekazywany członkom Komisji. Członek Komisji może zgłosić zastrzeżenia do treści protokołu w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania wraz z wnioskiem o sprostowanie protokołu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-05-01 do 2019-05-30

§ 12. [Protokół] 1. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół, który podpisuje przewodniczący Komisji, a w razie jego nieobecności – wiceprzewodniczący Komisji.

2. Protokół zawiera informacje na temat przyjętego porządku obrad, przebiegu posiedzenia, podjętych ustaleń, rozstrzygnięć, wyników głosowań oraz informacje o zgłoszonych do protokołu przez członków Komisji stanowiskach odrębnych. Do protokołu dołącza się listę zawierającą imiona i nazwiska członków Komisji obecnych na posiedzeniu oraz podjęte na posiedzeniu uchwały [3].

3. Protokół jest przekazywany członkom Komisji. Członek Komisji może zgłosić zastrzeżenia do treści protokołu w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania wraz z wnioskiem o sprostowanie protokołu.

[3] § 12 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 16 kwietnia 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie Krajowej Komisji Etycznej do Spraw Doświadczeń na Zwierzętach oraz lokalnych komisji etycznych do spraw doświadczeń na zwierzętach (Dz.U. poz. 775). Zmiana weszła w życie 1 maja 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-27 do 2018-04-30

§ 12. [Protokół] 1. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół, który podpisuje przewodniczący Komisji, a w razie jego nieobecności – wiceprzewodniczący Komisji.

2. Protokół zawiera informacje na temat przyjętego porządku obrad, przebiegu posiedzenia, podjętych ustaleń, rozstrzygnięć, wyników głosowań oraz informacje o zgłoszonych do protokołu przez członków Komisji stanowiskach odrębnych. Do protokołu dołącza się listę zawierającą imiona i nazwiska członków Komisji obecnych na posiedzeniu.

3. Protokół jest przekazywany członkom Komisji. Członek Komisji może zgłosić zastrzeżenia do treści protokołu w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania wraz z wnioskiem o sprostowanie protokołu.