Wersja obowiązująca od 2019.10.01     (Dz.U.2019.1863 tekst jednolity)

§ 3. [Wymagania dla członków komisji] Członkiem komisji może być osoba, która:

1) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

3) posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie odpowiednie do pełnienia funkcji członka komisji i wykonywania powierzonych jej obowiązków oraz daje rękojmię należytego wykonywania tych obowiązków;

4) posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.

Wersja obowiązująca od 2019.10.01     (Dz.U.2019.1863 tekst jednolity)

§ 3. [Wymagania dla członków komisji] Członkiem komisji może być osoba, która:

1) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

3) posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie odpowiednie do pełnienia funkcji członka komisji i wykonywania powierzonych jej obowiązków oraz daje rękojmię należytego wykonywania tych obowiązków;

4) posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.07.30 do 2019.09.30     (Dz.U.2018.1453 tekst jednolity)

§ 3. [Wymagania dla członków komisji] Członkiem komisji może być osoba, która:

1) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

3) posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie odpowiednie do pełnienia funkcji członka komisji i wykonywania powierzonych jej obowiązków oraz daje rękojmię należytego wykonywania tych obowiązków;

4) posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.07.12 do 2018.07.29

[Wymagania dla członków komisji] [2] Członkiem komisji może być osoba, która:

1) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,

2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3) posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie odpowiednie do pełnienia funkcji członka komisji i wykonywania powierzonych jej obowiązków oraz daje rękojmię należytego wykonywania tych obowiązków,

4) posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.

[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 czerwca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji pracy, składu oraz zasad wynagradzania członków komisji rozpatrującej wnioski o wyrażenie zgody na zatrudnienie osób, które pełniły funkcje publiczne (Dz.U. poz. 1252). Zmiana weszła w życie 12 lipca 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1998.05.21 do 2017.07.11

[Wymagania dla członków komisji] Członkiem komisji może zostać osoba, która:

1) jest pracownikiem urzędu państwowego,

2) ukończyła wyższe studia.