Wersja obowiązująca od 2019.11.05 do 2022.09.04     (Dz.U.2019.2130 tekst jednolity)

§ 14. [Postępowanie w przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji ] 1. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji uniemożliwiającej wykonywanie czynności związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu, organ rejestrujący prowadzi te czynności, wypełniając czytelnie pozwolenie czasowe oraz kartę informacyjną pojazdu z zachowaniem przepisów rozporządzenia. Zgromadzone w czasie wykonywania tych czynności dokumenty należy przechowywać w osobnych teczkach.

2. W przypadku awarii, o której mowa w ust. 1, organ rejestrujący zamawia spersonalizowane dowody rejestracyjne w jednostce personalizującej, po usunięciu tej awarii.

3. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji informacje konieczne do prowadzenia wykazów, o których mowa w § 11 i 12, organ rejestrujący gromadzi w formie pisemnej.

4. Dane o wydanym pozwoleniu czasowym, o którym mowa w ust. 1, organ rejestrujący wprowadza do ewidencji pojazdów niezwłocznie po usunięciu awarii systemu teleinformatycznego rejestracji.

Wersja obowiązująca od 2019.11.05 do 2022.09.04     (Dz.U.2019.2130 tekst jednolity)

§ 14. [Postępowanie w przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji ] 1. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji uniemożliwiającej wykonywanie czynności związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu, organ rejestrujący prowadzi te czynności, wypełniając czytelnie pozwolenie czasowe oraz kartę informacyjną pojazdu z zachowaniem przepisów rozporządzenia. Zgromadzone w czasie wykonywania tych czynności dokumenty należy przechowywać w osobnych teczkach.

2. W przypadku awarii, o której mowa w ust. 1, organ rejestrujący zamawia spersonalizowane dowody rejestracyjne w jednostce personalizującej, po usunięciu tej awarii.

3. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji informacje konieczne do prowadzenia wykazów, o których mowa w § 11 i 12, organ rejestrujący gromadzi w formie pisemnej.

4. Dane o wydanym pozwoleniu czasowym, o którym mowa w ust. 1, organ rejestrujący wprowadza do ewidencji pojazdów niezwłocznie po usunięciu awarii systemu teleinformatycznego rejestracji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.11.13 do 2019.11.04

§ 14. [Postępowanie w przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji ] 1. [11] W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji uniemożliwiającej wykonywanie czynności związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu, organ rejestrujący prowadzi te czynności, wypełniając czytelnie pozwolenie czasowe oraz kartę informacyjną pojazdu z zachowaniem przepisów rozporządzenia. Zgromadzone w czasie wykonywania tych czynności dokumenty należy przechowywać w osobnych teczkach.

2. W przypadku awarii, o której mowa w ust. 1, organ rejestrujący zamawia spersonalizowane dowody rejestracyjne w jednostce personalizującej, po usunięciu tej awarii.

3. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji informacje konieczne do prowadzenia wykazów, o których mowa w § 11 i 12, organ rejestrujący gromadzi w formie pisemnej.

4. [12] Dane o wydanym pozwoleniu czasowym, o którym mowa w ust. 1, organ rejestrujący wprowadza do ewidencji pojazdów niezwłocznie po usunięciu awarii systemu teleinformatycznego rejestracji.

[11] § 14 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 22 marca 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz.U. poz. 488; ost. zm.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1053). Zmiana weszła w życie 13 listopada 2017 r.

[12] § 14 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 22 marca 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz.U. poz. 488; ost. zm.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1053). Zmiana weszła w życie 13 listopada 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.07.22 do 2017.11.12     (Dz.U.2016.1088 tekst jednolity)

§ 14. [Postępowanie w przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji ] 1. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji uniemożliwiającej wykonywanie czynności związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu organ rejestrujący prowadzi rejestrację i wyrejestrowanie pojazdu oraz wykonuje inne czynności związane z dopuszczeniem pojazdów do ruchu, z zachowaniem przepisów rozporządzenia, wypełniając czytelnie pozwolenie czasowe oraz kartę informacyjną pojazdu. Zgromadzone w czasie wykonywania tych czynności dokumenty, do czasu zamieszczenia danych i informacji w bazie danych, należy przechowywać w osobnych teczkach.

2. W przypadku awarii, o której mowa w ust. 1, organ rejestrujący zamawia spersonalizowane dowody rejestracyjne w jednostce personalizującej, po usunięciu tej awarii.

3. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji informacje konieczne do prowadzenia wykazów, o których mowa w § 11 i 12, organ rejestrujący gromadzi w formie pisemnej.

4. Dane i informacje, o których mowa w ust. 1–3, zamieszcza się w bazie danych niezwłocznie po usunięciu awarii systemu teleinformatycznego rejestracji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014.12.05 do 2016.07.21     (Dz.U.2014.1727 tekst jednolity)

§ 14. [Postępowanie w przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji ] 1. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji uniemożliwiającej wykonywanie czynności związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu organ rejestrujący prowadzi rejestrację i wyrejestrowanie pojazdu oraz wykonuje inne czynności związane z dopuszczeniem pojazdów do ruchu, z zachowaniem przepisów rozporządzenia, wypełniając czytelnie pozwolenie czasowe oraz kartę informacyjną pojazdu. Zgromadzone w czasie wykonywania tych czynności dokumenty, do czasu zamieszczenia danych i informacji w bazie danych, należy przechowywać w osobnych teczkach.

2. W przypadku awarii, o której mowa w ust. 1, organ rejestrujący zamawia spersonalizowane dowody rejestracyjne w jednostce personalizującej, po usunięciu tej awarii.

3. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji informacje konieczne do prowadzenia wykazów, o których mowa w § 11 i 12, organ rejestrujący gromadzi w formie pisemnej.

4. Dane i informacje, o których mowa w ust. 1–3, zamieszcza się w bazie danych niezwłocznie po usunięciu awarii systemu teleinformatycznego rejestracji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009.08.18 do 2014.12.04

[21] 1. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji uniemożliwiającej wykonywanie czynności związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu organ rejestrujący prowadzi rejestrację i wyrejestrowanie pojazdu oraz wykonuje inne czynności związane z dopuszczeniem pojazdów do ruchu, z zachowaniem przepisów rozporządzenia, wypełniając czytelnie pozwolenie czasowe oraz kartę informacyjną pojazdu. Zgromadzone w czasie wykonywania tych czynności dokumenty, do czasu zamieszczenia danych i informacji w bazie danych, należy przechowywać w osobnych teczkach.

2. W przypadku awarii, o której mowa w ust. 1, organ rejestrujący zamawia spersonalizowane dowody rejestracyjne w jednostce personalizującej, po usunięciu tej awarii.

3. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego rejestracji informacje konieczne do prowadzenia wykazów, o których mowa w § 11 i 12, organ rejestrujący gromadzi w formie pisemnej.

4. Dane i informacje, o których mowa w ust. 1–3, zamieszcza się w bazie danych niezwłocznie po usunięciu awarii systemu teleinformatycznego rejestracji.

[21] § 14 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 21 lipca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz.U. Nr 121, poz. 1003). Zmiana weszła w życie 18 sierpnia 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007.07.31 do 2009.08.17     (Dz.U.2007.137.968 tekst jednolity)

1. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego organ rejestrujący prowadzi rejestrację i wyrejestrowanie pojazdu oraz wykonuje inne czynności związane z dopuszczeniem pojazdów do ruchu, z zachowaniem przepisów rozporządzenia, wypełniając czytelnie pozwolenie czasowe oraz kartę informacyjną pojazdu. Zgromadzone w czasie wykonywania tych czynności dokumenty, do czasu zamieszczenia danych i informacji w bazie danych, należy przechowywać w osobnych teczkach.

2. W przypadku awarii, o której mowa w ust. 1, organ rejestrujący zamawia spersonalizowane dowody rejestracyjne w jednostce personalizującej, po usunięciu tej awarii.

3. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego informacje konieczne do prowadzenia wykazów, o których mowa w § 11 i 12, organ rejestrujący gromadzi w formie pisemnej.

4. Dane i informacje, o których mowa w ust. 1–3, zamieszcza się w bazie danych niezwłocznie po usunięciu awarii systemu teleinformatycznego.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.10.01 do 2007.07.30

[18] 1. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego organ rejestrujący prowadzi rejestrację i wyrejestrowanie pojazdu oraz wykonuje inne czynności związane z dopuszczeniem pojazdów do ruchu, z zachowaniem przepisów rozporządzenia, wypełniając czytelnie pozwolenie czasowe oraz kartę informacyjną pojazdu. Zgromadzone w czasie wykonywania tych czynności dokumenty, do czasu zamieszczenia danych i informacji w bazie danych, należy przechowywać w osobnych teczkach.

2. W przypadku awarii, o której mowa w ust. 1, organ rejestrujący zamawia spersonalizowane dowody rejestracyjne w jednostce personalizującej, po usunięciu tej awarii.

3. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego informacje konieczne do prowadzenia wykazów, o których mowa w § 11 i 12, organ rejestrujący gromadzi w formie pisemnej.

4. Dane i informacje, o których mowa w ust. 1–3, zamieszcza się w bazie danych niezwłocznie po usunięciu awarii systemu teleinformatycznego.

[18] § 14 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 września 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz.U. Nr 211, poz. 2147). Zmiana weszła w życie 1 października 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.01.01 do 2004.09.30

1. W przypadku awarii systemu informatycznego organ rejestrujący prowadzi rejestrację oraz wykonuje inne czynności związane z dopuszczeniem pojazdów do ruchu, z zachowaniem przepisów rozporządzenia, wypełniając dowód rejestracyjny, pozwolenie czasowe oraz kartę informacyjną pojazdu na maszynie do pisania. Zgromadzone w czasie wykonywania tych czynności dokumenty, do czasu zamieszczenia danych i informacji w bazie danych, należy przechowywać w osobnych teczkach.

2. W przypadku awarii systemu informatycznego informacje konieczne do prowadzenia wykazów, o których mowa w § 11 i 12, organ rejestrujący gromadzi w formie pisemnej.

3. Dane i informacje, o których mowa w ust. 1 i 2, zamieszcza się w bazie danych niezwłocznie po usunięciu awarii systemu informatycznego.