Wersja obowiązująca od 2020.01.31     (Dz.U.2020.159 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja obowiązująca od 2020.01.31     (Dz.U.2020.159 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.08.10 do 2020.01.30     (Dz.U.2016.1207 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.05.28 do 2016.08.09     (Dz.U.2015.735 tekst jednolity)

Art. 3a. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012.10.27 do 2015.05.27

[4] (uchylony).

[4] Art. 3a uchylony przez art. 54 pkt 4 ustawy z dnia 31 sierpnia 2012 r. o Państwowej Komisji Badania Wypadków Morskich (Dz.U. poz. 1068). Zmiana weszła w życie 27 października 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012.01.25 do 2012.10.26

[Definicje] 1. Ilekroć w ustawie jest mowa o szybkim statku pasażerskim należy przez to rozumieć statek określony w prawidle 1 rozdziału X Konwencji SOLAS, przewożący więcej niż 12 pasażerów; szybkim statkiem pasażerskim nie jest uprawiający pasażerską żeglugę krajową statek pasażerski klasy B, C lub D, którego wyporność na projektowej wodnicy pływania jest mniejsza od 500 m, a maksymalna prędkość jest niższa niż 20 węzłów.

2. [1] Ilekroć w ustawie jest mowa o promie pasażerskim typu ro-ro, należy przez to rozumieć prom pasażerski typu ro-ro, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz. U. Nr 228, poz. 1368).

[1] Art. 3a ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 131 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz.U. Nr 228, poz. 1368). Zmiana weszła w życie 25 stycznia 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009.05.07 do 2012.01.24     (Dz.U.2009.69.599 tekst jednolity)

[Definicje] 1. Ilekroć w ustawie jest mowa o szybkim statku pasażerskim należy przez to rozumieć statek określony w prawidle 1 rozdziału X Konwencji SOLAS, przewożący więcej niż 12 pasażerów; szybkim statkiem pasażerskim nie jest uprawiający pasażerską żeglugę krajową statek pasażerski klasy B, C lub D, którego wyporność na projektowej wodnicy pływania jest mniejsza od 500 m, a maksymalna prędkość jest niższa niż 20 węzłów.

2. Ilekroć w ustawie jest mowa o promie pasażerskim typu ro-ro, należy przez to rozumieć prom pasażerski typu ro-ro, o którym mowa w art. 5 pkt 1a ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz. U. z 2006 r. Nr 99, poz. 693, z późn. zm.).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007.10.10 do 2009.05.06

Art. 3a. [Szybki statek pasażerski i prom pasażerski typu ro-ro] [3] 1. Ilekroć w ustawie jest mowa o szybkim statku pasażerskim należy przez to rozumieć statek określony w prawidle 1 rozdziału X Konwencji SOLAS, przewożący więcej niż 12 pasażerów; szybkim statkiem pasażerskim nie jest uprawiający pasażerską żeglugę krajową statek pasażerski klasy B, C lub D, którego wyporność na projektowej wodnicy pływania jest mniejsza od 500 m3, a maksymalna prędkość jest niższa niż 20 węzłów.

2. Ilekroć w ustawie jest mowa o promie pasażerskim typu ro-ro, należy przez to rozumieć prom pasażerski typu ro-ro, o którym mowa w art. 5 pkt 1a ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o bezpieczeństwie morskim (Dz. U. z 2006 r. Nr 99, poz. 693 oraz z 2007 r. Nr 107, poz. 732 i Nr 176, poz. 1238).

[3] Art. 3a dodany przez art. 1 pkt 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 2007 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z członkostwem Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 176, poz. 1238). Zmiana weszła w życie 10 października 2007 r.