Wersja obowiązująca od 2024-06-24 (Dz.U.2024.925 tekst jednolity)
[Zakres nadzoru nad wykonaniem projektu] Nadzór nad wykonaniem projektu obejmuje:
1) ocenę raportów okresowych z wykonania projektu;
2) kontrolę w siedzibie wykonawcy projektu przez wyznaczony przez Prezesa zespół kontrolujący;
3) uprawnienia Prezesa do wstrzymania finansowania projektu w przypadku wydatkowania przez wykonawcę projektu środków finansowych niezgodnie z umową lub nieosiągnięcia wyników zaplanowanych na danym etapie realizacji projektu do czasu wyjaśnienia nieprawidłowości;
4) uprawnienia Prezesa do przerwania finansowania projektu w przypadku wydatkowania przez wykonawcę projektu środków finansowych niezgodnie z umową lub nieterminowego albo nienależytego wykonywania umowy;
5) inne działania nadzorcze określone w umowie, o której mowa w art. 34g.
Wersja obowiązująca od 2024-06-24 (Dz.U.2024.925 tekst jednolity)
[Zakres nadzoru nad wykonaniem projektu] Nadzór nad wykonaniem projektu obejmuje:
1) ocenę raportów okresowych z wykonania projektu;
2) kontrolę w siedzibie wykonawcy projektu przez wyznaczony przez Prezesa zespół kontrolujący;
3) uprawnienia Prezesa do wstrzymania finansowania projektu w przypadku wydatkowania przez wykonawcę projektu środków finansowych niezgodnie z umową lub nieosiągnięcia wyników zaplanowanych na danym etapie realizacji projektu do czasu wyjaśnienia nieprawidłowości;
4) uprawnienia Prezesa do przerwania finansowania projektu w przypadku wydatkowania przez wykonawcę projektu środków finansowych niezgodnie z umową lub nieterminowego albo nienależytego wykonywania umowy;
5) inne działania nadzorcze określone w umowie, o której mowa w art. 34g.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-09-06 do 2024-06-23
[Zakres nadzoru nad wykonaniem projektu] [14] Nadzór nad wykonaniem projektu obejmuje:
1) ocenę raportów okresowych z wykonania projektu;
2) kontrolę w siedzibie wykonawcy projektu przez wyznaczony przez Prezesa zespół kontrolujący;
3) uprawnienia Prezesa do wstrzymania finansowania projektu w przypadku wydatkowania przez wykonawcę projektu środków finansowych niezgodnie z umową lub nieosiągnięcia wyników zaplanowanych na danym etapie realizacji projektu do czasu wyjaśnienia nieprawidłowości;
4) uprawnienia Prezesa do przerwania finansowania projektu w przypadku wydatkowania przez wykonawcę projektu środków finansowych niezgodnie z umową lub nieterminowego albo nienależytego wykonywania umowy;
5) inne działania nadzorcze określone w umowie, o której mowa w art. 34g.
[14] Rozdział 4a dodany przez art. 14 pkt 5 z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1672). Zmiana weszła w życie 6 września 2023 r.