history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2021-08-17    (Dz.U.2021.1496 tekst jednolity)

[Zadania komisji zarządzających] 1. Do zadań komisji zarządzających należy:

1) reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji publicznej oraz Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;

2) ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb przedkładania propozycji programów oraz działań, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2;

3) ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji celów, o których mowa w art. 2;

4) sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;

5) uchwalenie regulaminu danej komisji;

6) opracowywanie strategii promocji dla branż, których dotyczą fundusze promocji.

2. Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.

3. Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane ze środków poszczególnych funduszy promocji.

Wersja obowiązująca od 2021-08-17    (Dz.U.2021.1496 tekst jednolity)

[Zadania komisji zarządzających] 1. Do zadań komisji zarządzających należy:

1) reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji publicznej oraz Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;

2) ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb przedkładania propozycji programów oraz działań, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2;

3) ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji celów, o których mowa w art. 2;

4) sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;

5) uchwalenie regulaminu danej komisji;

6) opracowywanie strategii promocji dla branż, których dotyczą fundusze promocji.

2. Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.

3. Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane ze środków poszczególnych funduszy promocji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-01-08 do 2021-08-16    (Dz.U.2021.43 tekst jednolity)

[Zadania komisji zarządzających] 1. Do zadań komisji zarządzających należy:

1) reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji publicznej oraz Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;

2) ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb przedkładania propozycji programów oraz działań, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2;

3) ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji celów, o których mowa w art. 2;

4) sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;

5) uchwalenie regulaminu danej komisji;

6) opracowywanie strategii promocji dla branż, których dotyczą fundusze promocji.

2. Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.

3. Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane ze środków poszczególnych funduszy promocji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-04-17 do 2021-01-07    (Dz.U.2020.688 tekst jednolity)

[Zadania komisji zarządzających] 1. Do zadań komisji zarządzających należy:

1) reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji publicznej oraz Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;

2) ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb przedkładania propozycji programów oraz działań, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2;

3) ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji celów, o których mowa w art. 2;

4) sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;

5) uchwalenie regulaminu danej komisji;

6) opracowywanie strategii promocji dla branż, których dotyczą fundusze promocji.

2. Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.

3. Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane ze środków poszczególnych funduszy promocji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-11-23 do 2020-04-16    (Dz.U.2017.2160 tekst jednolity)

Art. 12. [Zadania komisji zarządzających] 1. Do zadań komisji zarządzających należy:

1) reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji publicznej oraz Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;

2) ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb przedkładania propozycji programów oraz działań, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2;

3) ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji celów, o których mowa w art. 2;

4) sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;

5) uchwalenie regulaminu danej komisji;

6) opracowywanie strategii promocji dla branż, których dotyczą fundusze promocji.

2. Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.

3. Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane ze środków poszczególnych funduszy promocji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-09-01 do 2017-11-22

[Zadania komisji zarządzających] 1. Do zadań komisji zarządzających należy:

1) reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji publicznej oraz Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka [14] w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;

2) ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb przedkładania propozycji programów oraz działań, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2;

3) ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji celów, o których mowa w art. 2;

4) sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;

5) uchwalenie regulaminu danej komisji;

6) opracowywanie strategii promocji dla branż, których dotyczą fundusze promocji.

2. Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.

3. Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane ze środków poszczególnych funduszy promocji.

[14] Art. 12 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 35 pkt 2 ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa (Dz.U. poz. 624). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-01 do 2017-08-31

[Zadania komisji zarządzających] 1. Do zadań komisji zarządzających należy:

1) reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji publicznej oraz Prezesa Agencji w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;

2) [25] ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb przedkładania propozycji programów oraz działań, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2;

3) ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji celów, o których mowa w art. 2;

4) sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;

5) uchwalenie regulaminu danej komisji;

6) [26] opracowywanie strategii promocji dla branż, których dotyczą fundusze promocji.

2. Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.

3. Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane ze środków poszczególnych funduszy promocji.

[25] Art. 12 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 5 lit. a) ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o zmianie ustawy o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych (Dz.U. poz. 2170). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2017 r.

[26] Art. 12 ust. 1 pkt 6 dodany przez art. 1 pkt 5 lit. b) ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o zmianie ustawy o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych (Dz.U. poz. 2170). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-12-15 do 2016-12-31    (Dz.U.2015.2122 tekst jednolity)

[Zadania komisji zarządzających] 1. Do zadań komisji zarządzających należy:

1) reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji publicznej oraz Prezesa Agencji w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;

2) ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb przedkładania propozycji programów promocyjnych i informacyjnych, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2;

3) ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji celów, o których mowa w art. 2;

4) sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;

5) uchwalenie regulaminu danej komisji.

2. Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.

3. Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane ze środków poszczególnych funduszy promocji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-07-01 do 2015-12-14

[Zadania komisji zarządzających] 1. Do zadań komisji zarządzających należy:

1) reprezentowanie interesów branż, których dotyczą fundusze promocji, wobec ministra właściwego do spraw rynków rolnych, innych organów administracji publicznej oraz Prezesa Agencji w zakresie zarządzania funduszem promocji właściwym dla danej branży;

2) ustalanie zasad gospodarowania środkami finansowymi danego funduszu promocji określających w szczególności szczegółowe warunki i tryb przedkładania propozycji programów promocyjnych i informacyjnych, o których mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2;

3) ustalenie planu finansowego danego funduszu promocji w zakresie realizacji celów, o których mowa w art. 2;

4) sporządzenie sprawozdania rzeczowego danego funduszu promocji;

5) uchwalenie regulaminu danej komisji.

2. Rozstrzygnięcia komisji zarządzającej zapadają w formie uchwał.

3. Komisje zarządzające mogą ustalić, jakie zadania będą wspólnie finansowane ze środków poszczególnych funduszy promocji.