history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2021-08-17    (Dz.U.2021.1496 tekst jednolity)

[Kompetencje Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka] 1. Dyrektor Generalny Krajowego Ośrodka:

1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji zarządzających;

2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz komisji zarządzających;

3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;

4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami prawa;

5) ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na podstawie informacji, o których mowa w art. 2a ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1430).

2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.

Wersja obowiązująca od 2021-08-17    (Dz.U.2021.1496 tekst jednolity)

[Kompetencje Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka] 1. Dyrektor Generalny Krajowego Ośrodka:

1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji zarządzających;

2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz komisji zarządzających;

3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;

4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami prawa;

5) ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na podstawie informacji, o których mowa w art. 2a ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1430).

2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-01-08 do 2021-08-16    (Dz.U.2021.43 tekst jednolity)

[Kompetencje Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka] 1. Dyrektor Generalny Krajowego Ośrodka:

1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji zarządzających;

2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz komisji zarządzających;

3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;

4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami prawa;

5) ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na podstawie informacji, o których mowa w art. 2a ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1430).

2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-04-17 do 2021-01-07    (Dz.U.2020.688 tekst jednolity)

[Kompetencje Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka] 1. Dyrektor Generalny Krajowego Ośrodka:

1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji zarządzających;

2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz komisji zarządzających;

3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;

4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami prawa;

5) ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na podstawie informacji, o których mowa w art. 2a ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1430).

2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-11-23 do 2020-04-16    (Dz.U.2017.2160 tekst jednolity)

Art. 4. [Kompetencje Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka] 1. Dyrektor Generalny Krajowego Ośrodka:

1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji zarządzających;

2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz komisji zarządzających;

3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;

4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami prawa;

5) ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na podstawie informacji, o których mowa w art. 2a ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1037 i 1503).

2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-09-01 do 2017-11-22

[Kompetencje Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka] 1. Dyrektor Generalny Krajowego Ośrodka [2]:

1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji zarządzających;

2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz komisji zarządzających;

3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;

4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami prawa;

5) ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na podstawie informacji, o których mowa w art. 2a ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 50, z późn. zm.).

2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka [3] w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.

[2] Art. 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 35 pkt 2 ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa (Dz.U. poz. 624). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

[3] Art. 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 35 pkt 2 ustawy z dnia 10 lutego 2017 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa (Dz.U. poz. 624). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-12-15 do 2017-08-31    (Dz.U.2015.2122 tekst jednolity)

[Kompetencje Prezesa Agencji Rynku Rolnego] 1. Prezes Agencji:

1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji zarządzających;

2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz komisji zarządzających;

3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;

4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami prawa;

5) ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na podstawie informacji, o których mowa w art. 2a ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 50, z późn. zm.).

2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Prezesa Agencji w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-10-03 do 2015-12-14

[Kompetencje Prezesa Agencji Rynku Rolnego] 1. Prezes Agencji:

1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji zarządzających;

2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz komisji zarządzających;

3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;

4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami prawa;

5) [4] ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na podstawie informacji, o których mowa w art. 2a ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 50, z późn. zm.).

2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Prezesa Agencji w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.

[4] Art. 4 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez art. 7 pkt 3 ustawy z dnia 10 lipca 2015 r. o zmianie ustawy o Agencji Rynku Rolnego i organizacji niektórych rynków rolnych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1419). Zmiana weszła w życie 3 października 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-12-17 do 2015-10-02

[Kompetencje Prezesa Agencji Rynku Rolnego] 1. Prezes Agencji: [2]

1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji zarządzających;

2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz komisji zarządzających;

3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;

4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami prawa;

5) ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na podstawie informacji, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 2 lit. c tiret drugie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych.

2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Prezesa Agencji w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.

[2] Art. 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 22 października 2010 r. o zmianie ustawy o organizacji rynków owoców i warzyw, rynku chmielu, rynku tytoniu oraz rynku suszu paszowego oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 228, poz. 1486). Zmiana weszła w życie 17 grudnia 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-07-01 do 2010-12-16

[Kompetencje Prezesa Agencji Rynku Rolnego] 1. Prezes Agencji Rynku Rolnego, zwanej dalej „Agencją”:

1) dysponuje środkami funduszy promocji na podstawie uchwał komisji zarządzających;

2) zapewnia obsługę prawną oraz techniczno-biurową funduszy promocji oraz komisji zarządzających;

3) sporządza sprawozdania z wykonania planu finansowego funduszy promocji;

4) odmawia realizacji uchwał komisji zarządzających niezgodnych z przepisami prawa;

5) ustala, w drodze decyzji, wysokość wpłat na Fundusz Promocji Mleka na podstawie informacji, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 2 lit. c tiret drugie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o organizacji rynku mleka i przetworów mlecznych.

2. Do postępowań w sprawach indywidualnych, rozstrzyganych przez Prezesa Agencji w drodze decyzji administracyjnych, stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że ustawa stanowi inaczej.