history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-03-04    (Dz.U.2022.527 tekst jednolity)

§ 7. [Postępowanie w przypadku nadpłaty lub niedopłaty po przekazaniu ostatecznego rozliczenia] Po przekazaniu ostatecznego rozliczenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku wystąpienia:

1) nadpłaty – operator wyznaczony zwraca nadpłatę w terminie 7 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po przekazaniu tego rozliczenia;

2) niedopłaty – jest ona wypłacana operatorowi wyznaczonemu w terminie do dnia 30 września 2021 r.;

3) środków niezweryfikowanych badaniem rozliczenia lub, częściowo albo całkowicie, zweryfikowanych negatywnie – operator wyznaczony zwraca pobraną nadpłatę w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania ministrowi właściwemu do spraw łączności zatwierdzonego sprawozdania finansowego przez uprawniony organ.

Wersja obowiązująca od 2022-03-04    (Dz.U.2022.527 tekst jednolity)

§ 7. [Postępowanie w przypadku nadpłaty lub niedopłaty po przekazaniu ostatecznego rozliczenia] Po przekazaniu ostatecznego rozliczenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku wystąpienia:

1) nadpłaty – operator wyznaczony zwraca nadpłatę w terminie 7 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po przekazaniu tego rozliczenia;

2) niedopłaty – jest ona wypłacana operatorowi wyznaczonemu w terminie do dnia 30 września 2021 r.;

3) środków niezweryfikowanych badaniem rozliczenia lub, częściowo albo całkowicie, zweryfikowanych negatywnie – operator wyznaczony zwraca pobraną nadpłatę w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania ministrowi właściwemu do spraw łączności zatwierdzonego sprawozdania finansowego przez uprawniony organ.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-02-18 do 2022-03-03

§ 7. [Postępowanie w przypadku nadpłaty lub niedopłaty po przekazaniu ostatecznego rozliczenia] Po przekazaniu ostatecznego rozliczenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku wystąpienia:

1) nadpłaty – operator wyznaczony zwraca nadpłatę w terminie 7 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po przekazaniu tego rozliczenia;

2) [3] niedopłaty – jest ona wypłacana operatorowi wyznaczonemu w terminie do dnia 30 września 2021 r.;

3) [4] środków niezweryfikowanych badaniem rozliczenia lub, częściowo albo całkowicie, zweryfikowanych negatywnie – operator wyznaczony zwraca pobraną nadpłatę w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania ministrowi właściwemu do spraw łączności zatwierdzonego sprawozdania finansowego przez uprawniony organ.

[3] § 7 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Aktywów Państwowych z dnia 15 lutego 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków udzielania operatorowi wyznaczonemu środków związanych z funkcjonowaniem usługi pocztowej przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej na etapie doręczania, zwolnionych z wymogu notyfikacji Komisji Europejskiej (Dz.U. poz. 301). Zmiana weszła w życie 18 lutego 2021 r., z mocą od 30 października 2020 r.

[4] § 7 pkt 3 dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Aktywów Państwowych z dnia 15 lutego 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków udzielania operatorowi wyznaczonemu środków związanych z funkcjonowaniem usługi pocztowej przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej na etapie doręczania, zwolnionych z wymogu notyfikacji Komisji Europejskiej (Dz.U. poz. 301). Zmiana weszła w życie 18 lutego 2021 r., z mocą od 30 października 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-09-08 do 2021-02-17

§ 7. [Postępowanie w przypadku nadpłaty lub niedopłaty po przekazaniu ostatecznego rozliczenia] Po przekazaniu ostatecznego rozliczenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku wystąpienia:

1) nadpłaty – operator wyznaczony zwraca nadpłatę w terminie 7 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po przekazaniu tego rozliczenia;

2) niedopłaty – jest ona wypłacana operatorowi wyznaczonemu do dnia 31 grudnia 2020 r.