history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-03-21 do 2026-05-22    (Dz.U.2022.647 tekst jednolity)

§ 6. [Informacje zawarte w rejestrze] 1. Rejestr zawiera następujące informacje:

1) w przypadku osób fizycznych:

a) imię i nazwisko,

b) adres zamieszkania lub adres stałego miejsca wykonywania działalności gospodarczej,

c) identyfikator podatkowy;

2) w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej:

a) firmę (nazwę) i formę prawną,

c) siedzibę i adres,

d) identyfikator podatkowy;

3) dane o okolicznościach wykluczenia:

a) informację o dniu rozpoczęcia okresu wykluczenia,

b) informację o dniu dokonania zwrotu środków przez beneficjenta,

c) wskazanie przyczyny wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 4 ustawy,

d) określenie podstawy prawnej rozpoczęcia okresu wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 5 i 6 ustawy,

e) dane właściwej instytucji, która przekazała informacje o wykluczeniu, dokonała stwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 207 ust. 4 pkt 1, 3 lub 4 ustawy, lub wydała decyzję, o której mowa w art. 207 ust. 9 ustawy;

4) dane o projekcie lub operacji:

a) nazwę programu operacyjnego, mechanizmu finansowego lub programu współpracy,

b) nazwę osi priorytetowej lub priorytetu i obszaru,

c) nazwę projektu lub operacji lub numer wniosku,

d) numer decyzji, o której mowa w art. 207 ust. 9 ustawy, jeżeli został nadany, datę jej wydania i oznaczenie organu wydającego albo informację o jej niewydaniu.

2. Jeżeli właściwa instytucja dokonująca zgłoszenia nie posiada w chwili dokonywania zgłoszenia informacji, o których mowa w ust. 1 pkt 3 lit. b, zgłasza je niezwłocznie po ich uzyskaniu, w sposób, o którym mowa w § 3 ust. 6.

Wersja obowiązująca od 2022-03-21 do 2026-05-22    (Dz.U.2022.647 tekst jednolity)

§ 6. [Informacje zawarte w rejestrze] 1. Rejestr zawiera następujące informacje:

1) w przypadku osób fizycznych:

a) imię i nazwisko,

b) adres zamieszkania lub adres stałego miejsca wykonywania działalności gospodarczej,

c) identyfikator podatkowy;

2) w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej:

a) firmę (nazwę) i formę prawną,

c) siedzibę i adres,

d) identyfikator podatkowy;

3) dane o okolicznościach wykluczenia:

a) informację o dniu rozpoczęcia okresu wykluczenia,

b) informację o dniu dokonania zwrotu środków przez beneficjenta,

c) wskazanie przyczyny wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 4 ustawy,

d) określenie podstawy prawnej rozpoczęcia okresu wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 5 i 6 ustawy,

e) dane właściwej instytucji, która przekazała informacje o wykluczeniu, dokonała stwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 207 ust. 4 pkt 1, 3 lub 4 ustawy, lub wydała decyzję, o której mowa w art. 207 ust. 9 ustawy;

4) dane o projekcie lub operacji:

a) nazwę programu operacyjnego, mechanizmu finansowego lub programu współpracy,

b) nazwę osi priorytetowej lub priorytetu i obszaru,

c) nazwę projektu lub operacji lub numer wniosku,

d) numer decyzji, o której mowa w art. 207 ust. 9 ustawy, jeżeli został nadany, datę jej wydania i oznaczenie organu wydającego albo informację o jej niewydaniu.

2. Jeżeli właściwa instytucja dokonująca zgłoszenia nie posiada w chwili dokonywania zgłoszenia informacji, o których mowa w ust. 1 pkt 3 lit. b, zgłasza je niezwłocznie po ich uzyskaniu, w sposób, o którym mowa w § 3 ust. 6.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-04-01 do 2022-03-20

§ 6. [Informacje zawarte w rejestrze] 1. Rejestr zawiera następujące informacje:

1) w przypadku osób fizycznych:

a) imię i nazwisko,

b) [4] adres zamieszkania lub adres stałego miejsca wykonywania działalności gospodarczej,

c) identyfikator podatkowy;

2) w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej:

a) firmę (nazwę) i formę prawną,

c) siedzibę i adres,

d) identyfikator podatkowy;

3) dane o okolicznościach wykluczenia:

a) informację o dniu rozpoczęcia okresu wykluczenia,

b) informację o dniu dokonania zwrotu środków przez beneficjenta,

c) wskazanie przyczyny wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 4 ustawy,

d) określenie podstawy prawnej rozpoczęcia okresu wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 5 i 6 ustawy,

e) dane właściwej instytucji, która przekazała informacje o wykluczeniu, dokonała stwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 207 ust. 4 pkt 1, 3 lub 4 ustawy, lub wydała decyzję, o której mowa w art. 207 ust. 9 ustawy;

4) [5] dane o projekcie lub operacji:

a) nazwę programu operacyjnego, mechanizmu finansowego lub programu współpracy,

b) nazwę osi priorytetowej lub priorytetu i obszaru,

c) nazwę projektu lub operacji lub numer wniosku,

d) numer decyzji, o której mowa w art. 207 ust. 9 ustawy, jeżeli został nadany, datę jej wydania i oznaczenie organu wydającego albo informację o jej niewydaniu.

2. Jeżeli właściwa instytucja dokonująca zgłoszenia nie posiada w chwili dokonywania zgłoszenia informacji, o których mowa w ust. 1 pkt 3 lit. b, zgłasza je niezwłocznie po ich uzyskaniu, w sposób, o którym mowa w § 3 ust. 6.

[4] § 6 ust. 1 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 12 marca 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru podmiotów wykluczonych z możliwości otrzymania środków przeznaczonych na realizację programów finansowanych z udziałem środków europejskich (Dz.U. poz. 493). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2021 r.

[5] § 6 ust. 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) rozporządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 12 marca 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru podmiotów wykluczonych z możliwości otrzymania środków przeznaczonych na realizację programów finansowanych z udziałem środków europejskich (Dz.U. poz. 493). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-07-10 do 2021-03-31    (Dz.U.2019.1279 tekst jednolity)

§ 6. [Informacje zawarte w rejestrze] 1. Rejestr zawiera następujące informacje:

1) w przypadku osób fizycznych:

a) imię i nazwisko,

b) miejsce zamieszkania i adres,

c) identyfikator podatkowy;

2) w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej:

a) firmę (nazwę) i formę prawną,

c) siedzibę i adres,

d) identyfikator podatkowy;

3) dane o okolicznościach wykluczenia:

a) informację o dniu rozpoczęcia okresu wykluczenia,

b) informację o dniu dokonania zwrotu środków przez beneficjenta,

c) wskazanie przyczyny wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 4 ustawy,

d) określenie podstawy prawnej rozpoczęcia okresu wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 5 i 6 ustawy,

e) dane właściwej instytucji, która przekazała informacje o wykluczeniu, dokonała stwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 207 ust. 4 pkt 1, 3 lub 4 ustawy, lub wydała decyzję, o której mowa w art. 207 ust. 9 ustawy;

4) dane o projekcie lub operacji – nazwę programu operacyjnego, osi priorytetowej, działania, poddziałania oraz nazwę projektu (operacji) lub numer wniosku, natomiast dla projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 3 pkt 2 i 5c ustawy – nazwę mechanizmu finansowego lub programu współpracy, priorytetu i obszaru oraz nazwę projektu lub numer wniosku.

2. Jeżeli właściwa instytucja dokonująca zgłoszenia nie posiada w chwili dokonywania zgłoszenia informacji, o których mowa w ust. 1 pkt 3 lit. b, zgłasza je niezwłocznie po ich uzyskaniu, w sposób, o którym mowa w § 3 ust. 6.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-02-20 do 2019-07-09

§ 6. [Informacje zawarte w rejestrze] 1. Rejestr zawiera następujące informacje:

1) w przypadku osób fizycznych:

a) imię i nazwisko,

b) miejsce zamieszkania i adres,

c) identyfikator podatkowy;

2) w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej:

a) firmę (nazwę) i formę prawną,

b) siedzibę i adres,

c) identyfikator podatkowy;

3) dane o okolicznościach wykluczenia:

a) informację o dniu rozpoczęcia okresu wykluczenia,

b) informację o dniu dokonania zwrotu środków przez beneficjenta,

c) wskazanie przyczyny wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 4 ustawy,

d) określenie podstawy prawnej rozpoczęcia okresu wykluczenia, o której mowa w art. 207 ust. 5 i 6 ustawy,

e) dane właściwej instytucji, która przekazała informacje o wykluczeniu, dokonała stwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 207 ust. 4 pkt 1, 3 lub 4 ustawy, lub wydała decyzję, o której mowa w art. 207 ust. 9 ustawy;

4) dane o projekcie lub operacji – nazwę programu operacyjnego, osi priorytetowej, działania, poddziałania oraz nazwę projektu (operacji) lub numer wniosku, natomiast dla projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 3 pkt 2 i 5c ustawy – nazwę mechanizmu finansowego lub programu współpracy, priorytetu i obszaru oraz nazwę projektu lub numer wniosku.

2. Jeżeli właściwa instytucja dokonująca zgłoszenia nie posiada w chwili dokonywania zgłoszenia informacji, o których mowa w ust. 1 pkt 3 lit. b, zgłasza je niezwłocznie po ich uzyskaniu, w sposób, o którym mowa w § 3 ust. 6.