history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-07-20    (Dz.U.2022.1520 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2022-07-20    (Dz.U.2022.1520 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-12-01 do 2022-07-19

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. [134] (uchylony)

[134] Art. 239 uchylony przez art. 19 pkt 35 ustawy z dnia 6 grudnia 2018 r. o Krajowym Rejestrze Zadłużonych (Dz.U. z 2019 r. poz. 55; ost. zm.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1080). Zmiana weszła w życie 1 grudnia 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-07-10 do 2021-11-30    (Dz.U.2020.1228 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. [Forma zgłoszenia wierzytelności] 1. Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie w dwóch egzemplarzach.

2. Wierzyciel może dokonać zgłoszenia wierzytelności za pośrednictwem Rejestru.

3. W zgłoszeniu wierzytelności wierzyciel wskazuje dowody uzasadniające zgłoszenie.

4. Minister Sprawiedliwości określi, w drodze rozporządzenia, wzór pisemnego zgłoszenia wierzytelności oraz zakres danych objętych zgłoszeniem wierzytelności za pośrednictwem Rejestru, mając na uwadze jego przejrzystość i kompletność oraz uproszczenie i przyspieszenie zgłoszenia wierzytelności w postaci elektronicznej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-15 do 2020-07-09    (Dz.U.2019.498 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. [Forma zgłoszenia wierzytelności ] 1. Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie w dwóch egzemplarzach.

2. Wierzyciel może dokonać zgłoszenia wierzytelności za pośrednictwem Rejestru.

3. W zgłoszeniu wierzytelności wierzyciel wskazuje dowody uzasadniające zgłoszenie.

4. Minister Sprawiedliwości określi, w drodze rozporządzenia, wzór pisemnego zgłoszenia wierzytelności oraz zakres danych objętych zgłoszeniem wierzytelności za pośrednictwem Rejestru, mając na uwadze jego przejrzystość i kompletność oraz uproszczenie i przyspieszenie zgłoszenia wierzytelności w postaci elektronicznej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-12-15 do 2019-03-14    (Dz.U.2017.2344 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. [Forma zgłoszenia wierzytelności ] 1. Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie w dwóch egzemplarzach.

2. Wierzyciel może dokonać zgłoszenia wierzytelności za pośrednictwem Rejestru.

3. W zgłoszeniu wierzytelności wierzyciel wskazuje dowody uzasadniające zgłoszenie.

4. Minister Sprawiedliwości określi, w drodze rozporządzenia, wzór pisemnego zgłoszenia wierzytelności oraz zakres danych objętych zgłoszeniem wierzytelności za pośrednictwem Rejestru, mając na uwadze jego przejrzystość i kompletność oraz uproszczenie i przyspieszenie zgłoszenia wierzytelności w postaci elektronicznej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-12-28 do 2017-12-14    (Dz.U.2016.2171 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. [Forma zgłoszenia wierzytelności ] 1. Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie w dwóch egzemplarzach.

2. Wierzyciel może dokonać zgłoszenia wierzytelności za pośrednictwem Rejestru.

3. W zgłoszeniu wierzytelności wierzyciel wskazuje dowody uzasadniające zgłoszenie.

4. Minister Sprawiedliwości określi, w drodze rozporządzenia, wzór pisemnego zgłoszenia wierzytelności oraz zakres danych objętych zgłoszeniem wierzytelności za pośrednictwem Rejestru, mając na uwadze jego przejrzystość i kompletność oraz uproszczenie i przyspieszenie zgłoszenia wierzytelności w postaci elektronicznej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-01-01 do 2016-12-27

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. [Forma zgłoszenia wierzytelności] [324] 1. Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie w dwóch egzemplarzach.

2. Wierzyciel może dokonać zgłoszenia wierzytelności za pośrednictwem Rejestru.

3. W zgłoszeniu wierzytelności wierzyciel wskazuje dowody uzasadniające zgłoszenie.

4. Minister Sprawiedliwości określi, w drodze rozporządzenia, wzór pisemnego zgłoszenia wierzytelności oraz zakres danych objętych zgłoszeniem wierzytelności za pośrednictwem Rejestru, mając na uwadze jego przejrzystość i kompletność oraz uproszczenie i przyspieszenie zgłoszenia wierzytelności w postaci elektronicznej.

[324] Art. 239 w brzmieniu ustalonym przez art. 428 pkt 144 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. poz. 978). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-02-19 do 2015-12-31    (Dz.U.2015.233 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. [Forma zgłoszenia wierzytelności ] Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie w dwóch egzemplarzach. Do pisma zgłaszający wierzytelność dołącza oryginał lub notarialnie poświadczony odpis dokumentu uzasadniającego zgłoszenie. Poświadczenia odpisów może dokonać także radca prawny lub adwokat, będący pełnomocnikiem wierzyciela, który zgłasza wierzytelność.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-10-09 do 2015-02-18    (Dz.U.2012.1112 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. [Forma zgłoszenia wierzytelności] Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie w dwóch egzemplarzach. Do pisma zgłaszający wierzytelność dołącza oryginał lub notarialnie poświadczony odpis dokumentu uzasadniającego zgłoszenie. Poświadczenia odpisów może dokonać także radca prawny lub adwokat, będący pełnomocnikiem wierzyciela, który zgłasza wierzytelność.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-10-21 do 2012-10-08    (Dz.U.2009.175.1361 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. [Forma zgłoszenia wierzytelności] Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie w dwóch egzemplarzach. Do pisma zgłaszający wierzytelność dołącza oryginał lub notarialnie poświadczony odpis dokumentu uzasadniającego zgłoszenie. Poświadczenia odpisów może dokonać także radca prawny lub adwokat, będący pełnomocnikiem wierzyciela, który zgłasza wierzytelność.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-10-01 do 2009-10-20

Rozdział 2

Zgłoszenie wierzytelności

Art. 239. [Forma zgłoszenia wierzytelności] Zgłoszenia wierzytelności dokonuje się na piśmie w dwóch egzemplarzach. Do pisma zgłaszający wierzytelność dołącza oryginał lub notarialnie poświadczony odpis dokumentu uzasadniającego zgłoszenie. Poświadczenia odpisów może dokonać także radca prawny lub adwokat, będący pełnomocnikiem wierzyciela, który zgłasza wierzytelność.