history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-10-21 do 2022-12-10    (Dz.U.2022.2162 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 31. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2022-10-21 do 2022-12-10    (Dz.U.2022.2162 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 31. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-01-20 do 2022-10-20    (Dz.U.2022.134 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 31. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-05-07 do 2022-01-19    (Dz.U.2021.866 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 31. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-11-23 do 2021-05-06    (Dz.U.2020.2061 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 31. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-05-08 do 2020-11-22    (Dz.U.2019.849 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 31. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-12-30 do 2019-05-07    (Dz.U.2016.2245 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 31. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-10-14 do 2016-12-29    (Dz.U.2014.1384 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 31. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-02-05 do 2014-10-13    (Dz.U.2014.174 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 31. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-07-20 do 2014-02-04

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 31. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-10-17 do 2013-07-19

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 31. [39] (uchylony).

[39] Rozdział 5 uchylony przez art. 1 pkt 24 ustawy z dnia 28 sierpnia 2003 r. o zmianie ustawy o diagnostyce laboratoryjnej oraz o zmianie innych ustaw  (Dz.U. Nr 171, poz. 1663). Zmiana weszła w życie 17 października 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-10-03 do 2003-10-16

Rozdział 5

Egzamin na diagnostę laboratoryjnego

Art. 31. Celem egzaminu na diagnostę laboratoryjnego, zwanego dalej „egzaminem”, jest sprawdzenie, czy kandydat na diagnostę laboratoryjnego jest należycie przygotowany do samodzielnego wykonywania czynności diagnostyki laboratoryjnej, a przede wszystkim, czy poza znajomością wiedzy teoretycznej posiada umiejętność praktycznego jej stosowania.