history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-11-08 do 2023-04-28    (Dz.U.2022.2268 tekst jednolity)

Art. 8. [Treść wniosku o rejestrację] Wniosek o rejestrację poza elementami określonymi odpowiednio w art. 8 albo art. 20 rozporządzenia nr 1151/2012 zawiera:

1) wskazanie:

a) osoby działającej w imieniu wnioskodawcy,

b) adresu do korespondencji wnioskodawcy;

2) wykaz dokumentów lub informacji dołączonych do wniosku o rejestrację.

Wersja obowiązująca od 2022-11-08 do 2023-04-28    (Dz.U.2022.2268 tekst jednolity)

Art. 8. [Treść wniosku o rejestrację] Wniosek o rejestrację poza elementami określonymi odpowiednio w art. 8 albo art. 20 rozporządzenia nr 1151/2012 zawiera:

1) wskazanie:

a) osoby działającej w imieniu wnioskodawcy,

b) adresu do korespondencji wnioskodawcy;

2) wykaz dokumentów lub informacji dołączonych do wniosku o rejestrację.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-02-02 do 2022-11-07    (Dz.U.2021.224 tekst jednolity)

Art. 8. [Treść wniosku o rejestrację] Wniosek o rejestrację poza elementami określonymi odpowiednio w art. 8 albo art. 20 rozporządzenia nr 1151/2012 zawiera:

1) wskazanie:

a) osoby działającej w imieniu wnioskodawcy,

b) adresu do korespondencji wnioskodawcy;

2) wykaz dokumentów lub informacji dołączonych do wniosku o rejestrację.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-05-16 do 2021-02-01    (Dz.U.2019.915 tekst jednolity)

[Treść wniosku o rejestrację] Wniosek o rejestrację poza elementami określonymi odpowiednio w art. 8 albo art. 20 rozporządzenia nr 1151/2012 zawiera:

1) wskazanie:

a) osoby działającej w imieniu wnioskodawcy,

b) adresu do korespondencji wnioskodawcy;

2) wykaz dokumentów lub informacji dołączonych do wniosku o rejestrację.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-06-20 do 2019-05-15    (Dz.U.2017.1168 tekst jednolity)

[Treść wniosku o rejestrację] Wniosek o rejestrację poza elementami określonymi odpowiednio w art. 8 albo art. 20 rozporządzenia nr 1151/2012 zawiera:

1) wskazanie:

a) osoby działającej w imieniu wnioskodawcy,

b) adresu do korespondencji wnioskodawcy;

2) wykaz dokumentów lub informacji dołączonych do wniosku o rejestrację.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-07-26 do 2017-06-19

[Treść wniosku o rejestrację] [9] Wniosek o rejestrację poza elementami określonymi odpowiednio w art. 8 albo art. 20 rozporządzenia nr 1151/2012 zawiera:

1) wskazanie:

a) osoby działającej w imieniu wnioskodawcy,

b) adresu do korespondencji wnioskodawcy;

2) wykaz dokumentów lub informacji dołączonych do wniosku o rejestrację.

[9] Art. 8 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 5 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz o produktach tradycyjnych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1001). Zmiana weszła w życie 26 lipca 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-01-05 do 2016-07-25

[Treść wniosku o rejestrację] [11] Wniosek o rejestrację zawiera:

1) specyfikację;

2) nazwę oraz siedzibę i adres albo imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania i adres wnioskodawcy;

3) wskazanie:

a) osoby działającej w imieniu wnioskodawcy.

b) adresu do korespondencji wnioskodawcy;

4) informację dotyczącą zakresu i częstotliwości kontroli zgodności procesu produkcji produktu rolnego lub środka spożywczego ze specyfikacją;

5) w przypadku wniosku o rejestrację nazwy pochodzenia lub oznaczenia geograficznego – jednolity dokument;

6) w przypadku wniosku o rejestrację gwarantowanej tradycyjnej specjalności:

a) informacje lub dokumenty potwierdzające specyficzny i tradycyjny charakter produktu rolnego lub środka spożywczego oraz

b) informacje dotyczące organów lub jednostek przeprowadzających kontrolę zgodności procesu produkcji produktu rolnego lub środka spożywczego ze specyfikacją;

7) wykaz dokumentów lub informacji dołączonych do wniosku o rejestrację.

[11] Art. 8 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 5 ustawy z dnia 24 października 2008 r. o zmianie ustawy o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz o produktach tradycyjnych oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 216, poz. 1368). Zmiana weszła w życie 5 stycznia 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-02-17 do 2009-01-04

Wniosek o rejestrację zawiera:

1) specyfikację;

2) nazwę oraz siedzibę i adres albo imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania i adres wnioskodawcy;

3) wskazanie:

a) osoby działającej w imieniu wnioskodawcy,

b) adresu do korespondencji wnioskodawcy,

c) kategorii produktu rolnego lub środka spożywczego;

4) informację:

a) czy wnioskodawca ubiega się o rejestrację nazwy pochodzenia, oznaczenia geograficznego albo nazwy specyficznego charakteru produktu rolnego lub środka spożywczego,

b) czy wnioskodawca występuje o ochronę nazwy specyficznego charakteru produktu rolnego lub środka spożywczego,

c) dotyczącą zakresu i częstotliwości kontroli zgodności procesu produkcji produktu rolnego lub środka spożywczego ze specyfikacją;

5) streszczenie specyfikacji zawierające w szczególności dane, o których mowa w pkt 1–4, obejmujące nie więcej niż 5 stron;

6) wykaz dokumentów dołączonych do wniosku o rejestrację.