history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-01-16    (Dz.U.2024.54 tekst jednolity)

Art. 39. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2024-01-16    (Dz.U.2024.54 tekst jednolity)

Art. 39. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-09 do 2024-01-15    (Dz.U.2022.2556 tekst jednolity)

Art. 39. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-10-29 do 2022-12-08    (Dz.U.2021.1973 tekst jednolity)

Art. 39. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-07-09 do 2021-10-28    (Dz.U.2020.1219 tekst jednolity)

Art. 39. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-07-29 do 2020-07-08    (Dz.U.2019.1396 tekst jednolity)

Art. 39. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-04-27 do 2019-07-28    (Dz.U.2018.799 tekst jednolity)

Art. 39. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-03-13 do 2018-04-26    (Dz.U.2017.519 tekst jednolity)

Art. 39. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-05-16 do 2017-03-12    (Dz.U.2016.672 tekst jednolity)

Art. 39. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-10-23 do 2016-05-15    (Dz.U.2013.1232 tekst jednolity)

Art. 39. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-11-15 do 2013-10-22

Art. 39. [30] (uchylony).

[30] Dział V w tytule I uchylony przez art. 144 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227). Zmiana weszła w życie 15 listopada 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-02-15 do 2008-11-14    (Dz.U.2008.25.150 tekst jednolity)

Organizacje społeczne mogą występować do właściwych organów administracji o zastosowanie środków zmierzających do zaprzestania reklamy lub innego rodzaju promocji towaru lub usługi, jeśli reklama ta lub inny rodzaj promocji sprzeczne są z art. 80.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-07-19 do 2008-02-14    (Dz.U.2006.129.902 tekst jednolity)

Organizacje społeczne mogą występować do właściwych organów administracji o zastosowanie środków zmierzających do zaprzestania reklamy lub innego rodzaju promocji towaru lub usługi, jeśli reklama ta lub inny rodzaj promocji sprzeczne są z art. 80.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-10-01 do 2006-07-18

[Zakaz reklamy lub promocji szkodliwej konsumpcji] Organizacje społeczne mogą występować do właściwych organów administracji o zastosowanie środków zmierzających do zaprzestania reklamy lub innego rodzaju promocji towaru lub usługi, jeśli reklama ta lub inny rodzaj promocji sprzeczne są z art. 80.