history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-01-13    (Dz.U.2023.104 tekst jednolity)

Art. 25. [Podstawa nałożenia kary pieniężnej] Jeżeli nie można ustalić wartości brutto przewożonego towaru podlegającego obowiązkowi zgłoszenia, za podstawę nałożenia kary pieniężnej, o której mowa w art. 21 ust. 1 i 2, przyjmuje się średnią wartość rynkową towaru na rynku krajowym.

Wersja obowiązująca od 2023-01-13    (Dz.U.2023.104 tekst jednolity)

Art. 25. [Podstawa nałożenia kary pieniężnej] Jeżeli nie można ustalić wartości brutto przewożonego towaru podlegającego obowiązkowi zgłoszenia, za podstawę nałożenia kary pieniężnej, o której mowa w art. 21 ust. 1 i 2, przyjmuje się średnią wartość rynkową towaru na rynku krajowym.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-10-13 do 2023-01-12    (Dz.U.2021.1857 tekst jednolity)

Art. 25. [Podstawa nałożenia kary pieniężnej] Jeżeli nie można ustalić wartości brutto przewożonego towaru podlegającego obowiązkowi zgłoszenia, za podstawę nałożenia kary pieniężnej, o której mowa w art. 21 ust. 1 i 2, przyjmuje się średnią wartość rynkową towaru na rynku krajowym.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-05-15 do 2021-10-12    (Dz.U.2020.859 tekst jednolity)

Art. 25. [Podstawa nałożenia kary pieniężnej ] Jeżeli nie można ustalić wartości brutto przewożonego towaru podlegającego obowiązkowi zgłoszenia, za podstawę nałożenia kary pieniężnej, o której mowa w art. 21 ust. 1 i 2, przyjmuje się średnią wartość rynkową towaru na rynku krajowym.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-12-13 do 2020-05-14    (Dz.U.2018.2332 tekst jednolity)

[Podstawa nałożenia kary pieniężnej ] Jeżeli nie można ustalić wartości brutto przewożonego towaru podlegającego obowiązkowi zgłoszenia, za podstawę nałożenia kary pieniężnej, o której mowa w art. 21 ust. 1 i 2, przyjmuje się średnią wartość rynkową towaru na rynku krajowym.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-06-14 do 2018-12-12

Art. 25. [Podstawa nałożenia kary pieniężnej] [78] Jeżeli nie można ustalić wartości brutto przewożonego towaru podlegającego obowiązkowi zgłoszenia, za podstawę nałożenia kary pieniężnej, o której mowa w art. 21 ust. 1 i 2, przyjmuje się średnią wartość rynkową towaru na rynku krajowym.

[78] Art. 25 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 27 ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1039). Zmiana weszła w życie 14 czerwca 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-04-18 do 2018-06-13

Art. 25. [Podstawa nałożenia kary pieniężnej ] Jeżeli nie można ustalić wartości netto przewożonego towaru podlegającego obowiązkowi zgłoszenia, za podstawę nałożenia kary pieniężnej, o której mowa w art. 21 ust. 1 i 2, przyjmuje się średnią wartość rynkową towaru na rynku krajowym, pomniejszoną o należną kwotę podatku od towarów i usług oraz kwotę podatku akcyzowego.