history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-06-06    (Dz.U.2023.1072 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zanieczyszczenia ze statków oraz inspekcja statku

Art. 5. [Stosowanie postanowień Konwencji] Do zapobiegania zanieczyszczaniu morza związanemu z uprawianiem żeglugi lub prowadzeniem innej działalności morskiej przez statki stosuje się postanowienia Konwencji MARPOL, Konwencji o zatapianiu, Konwencji AFS, Konwencji BWM, a na Morzu Bałtyckim – również postanowienia Konwencji Helsińskiej 1992.

Wersja obowiązująca od 2023-06-06    (Dz.U.2023.1072 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zanieczyszczenia ze statków oraz inspekcja statku

Art. 5. [Stosowanie postanowień Konwencji] Do zapobiegania zanieczyszczaniu morza związanemu z uprawianiem żeglugi lub prowadzeniem innej działalności morskiej przez statki stosuje się postanowienia Konwencji MARPOL, Konwencji o zatapianiu, Konwencji AFS, Konwencji BWM, a na Morzu Bałtyckim – również postanowienia Konwencji Helsińskiej 1992.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-11-05 do 2023-06-05    (Dz.U.2020.1955 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zanieczyszczenia ze statków oraz inspekcja statku

Art. 5. [Stosowanie postanowień Konwencji] Do zapobiegania zanieczyszczaniu morza związanemu z uprawianiem żeglugi lub prowadzeniem innej działalności morskiej przez statki stosuje się postanowienia Konwencji MARPOL, Konwencji o zatapianiu, Konwencji AFS, Konwencji BWM, a na Morzu Bałtyckim – również postanowienia Konwencji Helsińskiej 1992.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-01 do 2020-11-04

Rozdział 2

Zanieczyszczenia ze statków oraz inspekcja statku

Art. 5. [Stosowanie postanowień Konwencji] [9] Do zapobiegania zanieczyszczaniu morza związanemu z uprawianiem żeglugi lub prowadzeniem innej działalności morskiej przez statki stosuje się postanowienia Konwencji MARPOL, Konwencji o zatapianiu, Konwencji AFS, Konwencji BWM, a na Morzu Bałtyckim – również postanowienia Konwencji Helsińskiej 1992.

[9] Art. 5 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 października 2019 r. o zmianie ustawy o zapobieganiu zanieczyszczaniu morza przez statki oraz ustawy o bezpieczeństwie morskim (Dz.U. poz. 2303). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-10-27 do 2019-12-31    (Dz.U.2017.2000 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zanieczyszczenia ze statków oraz inspekcja statku

Art. 5. [Stosowanie postanowień Konwencji ] Do zapobiegania zanieczyszczaniu morza związanego z uprawianiem żeglugi lub prowadzeniem innej działalności morskiej przez statki stosuje się postanowienia Konwencji MARPOL, Konwencji o zatapianiu, Konwencji AFS, a na Morzu Bałtyckim – również postanowienia Konwencji Helsińskiej 1992.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-03-25 do 2017-10-26    (Dz.U.2015.434 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zanieczyszczenia ze statków oraz inspekcja statku

Art. 5. [Stosowanie postanowień Konwencji ] Do zapobiegania zanieczyszczaniu morza związanego z uprawianiem żeglugi lub prowadzeniem innej działalności morskiej przez statki stosuje się postanowienia Konwencji MARPOL, Konwencji o zatapianiu, Konwencji AFS, a na Morzu Bałtyckim – również postanowienia Konwencji Helsińskiej 1992.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-01-01 do 2015-03-24

Rozdział 2

Zanieczyszczenia ze statków oraz inspekcja statku

Art. 5. [Stosowanie postanowień Konwencji] [3] Do zapobiegania zanieczyszczaniu morza związanego z uprawianiem żeglugi lub prowadzeniem innej działalności morskiej przez statki stosuje się postanowienia Konwencji MARPOL, Konwencji o zatapianiu, Konwencji AFS, a na Morzu Bałtyckim – również postanowienia Konwencji Helsińskiej 1992.

[3] Art. 5 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 7 listopada 2014 r. o zmianie ustawy o zapobieganiu zanieczyszczaniu morza przez statki oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1554). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-11-13 do 2014-12-31    (Dz.U.2012.1244 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zanieczyszczenia ze statków oraz inspekcja statku

Art. 5. [Stosowanie postanowień Konwencji] Do zapobiegania zanieczyszczaniu morza związanego z uprawianiem żeglugi lub prowadzeniem innej działalności morskiej przez statki stosuje się postanowienia Konwencji MARPOL, Konwencji o zatapianiu, a na Morzu Bałtyckim – również postanowienia Konwencji Helsińskiej 1992.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-05-08 do 2012-11-12

Rozdział 2

Zanieczyszczenia ze statków oraz inspekcja statku

Art. 5. [Stosowanie postanowień Konwencji] [1] Do zapobiegania zanieczyszczaniu morza związanego z uprawianiem żeglugi lub prowadzeniem innej działalności morskiej przez statki stosuje się postanowienia Konwencji MARPOL, Konwencji o zatapianiu, a na Morzu Bałtyckim – również postanowienia Konwencji Helsińskiej 1992.

[1] Tytuł rozdziału 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o zmianie ustawy o zapobieganiu zanieczyszczaniu morza przez statki (Dz.U. Nr 63, poz. 518). Zmiana weszła w życie 8 maja 2009 r.

Art. 5 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o zmianie ustawy o zapobieganiu zanieczyszczaniu morza przez statki (Dz.U. Nr 63, poz. 518). Zmiana weszła w życie 8 maja 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-06-13 do 2009-05-07    (Dz.U.2006.99.692 tekst jednolity)

Rozdział 2

Zanieczyszczenia ze statków

Art. 5. Do zapobiegania zanieczyszczaniu morza związanego z uprawianiem żeglugi lub prowadzeniem innej działalności morskiej przez statki stosuje się postanowienia Konwencji MARPOL, a na Morzu Bałtyckim – również postanowienia Konwencji Helsińskiej 1992.