Wersja obowiązująca od 2024-05-07 (Dz.U.2024.697 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja obowiązująca od 2024-05-07 (Dz.U.2024.697 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-09-04 do 2024-05-06 (Dz.U.2023.1786 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-03-30 do 2023-09-03 (Dz.U.2023.602 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-11-02 do 2023-03-29 (Dz.U.2021.1984 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-06-15 do 2021-07-27 (Dz.U.2020.1043 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia, dla systemu kolei wykaz właściwych krajowych specyfikacji technicznych i dokumentów normalizacyjnych, których zastosowanie umożliwia spełnienie zasadniczych wymagań dotyczących interoperacyjności systemu kolei, mając na uwadze wymagania niezbędne dla zapewnienia bezpiecznego i niezakłóconego ruchu pociągów w systemie kolei i listę Prezesa UTK, o której mowa w art. 25d ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-04-17 do 2020-06-14 (Dz.U.2019.710 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia, dla systemu kolei wykaz właściwych krajowych specyfikacji technicznych i dokumentów normalizacyjnych, których zastosowanie umożliwia spełnienie zasadniczych wymagań dotyczących interoperacyjności systemu kolei, mając na uwadze wymagania niezbędne dla zapewnienia bezpiecznego i niezakłóconego ruchu pociągów w systemie kolei i listę Prezesa UTK, o której mowa w art. 25d ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-11-16 do 2019-04-16 (Dz.U.2017.2117 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia, dla systemu kolei wykaz właściwych krajowych specyfikacji technicznych i dokumentów normalizacyjnych, których zastosowanie umożliwia spełnienie zasadniczych wymagań dotyczących interoperacyjności systemu kolei, mając na uwadze wymagania niezbędne dla zapewnienia bezpiecznego i niezakłóconego ruchu pociągów w systemie kolei i listę Prezesa UTK, o której mowa w art. 25d ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-10-20 do 2017-11-15 (Dz.U.2016.1727 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia, dla systemu kolei wykaz właściwych krajowych specyfikacji technicznych i dokumentów normalizacyjnych, których zastosowanie umożliwia spełnienie zasadniczych wymagań dotyczących interoperacyjności systemu kolei, mając na uwadze wymagania niezbędne dla zapewnienia bezpiecznego i niezakłóconego ruchu pociągów w systemie kolei i listę Prezesa UTK, o której mowa w art. 25d ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-09-03 do 2016-10-19 (Dz.U.2015.1297 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia, dla systemu kolei wykaz właściwych krajowych specyfikacji technicznych i dokumentów normalizacyjnych, których zastosowanie umożliwia spełnienie zasadniczych wymagań dotyczących interoperacyjności systemu kolei, mając na uwadze wymagania niezbędne dla zapewnienia bezpiecznego i niezakłóconego ruchu pociągów w systemie kolei i listę Prezesa UTK, o której mowa w art. 25d ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-12-19 do 2015-09-02 (Dz.U.2013.1594 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia, dla systemu kolei wykaz właściwych krajowych specyfikacji technicznych i dokumentów normalizacyjnych, których zastosowanie umożliwia spełnienie zasadniczych wymagań dotyczących interoperacyjności systemu kolei, mając na uwadze wymagania niezbędne dla zapewnienia bezpiecznego i niezakłóconego ruchu pociągów w systemie kolei i listę Prezesa UTK, o której mowa w art. 25d ust. 1.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-28 do 2013-12-18
[Delegacja] [94] Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia, dla systemu kolei wykaz właściwych krajowych specyfikacji technicznych i dokumentów normalizacyjnych, których zastosowanie umożliwia spełnienie zasadniczych wymagań dotyczących interoperacyjności systemu kolei, mając na uwadze wymagania niezbędne dla zapewnienia bezpiecznego i niezakłóconego ruchu pociągów w systemie kolei i listę Prezesa UTK, o której mowa w art. 25d ust. 1.
[94] Art. 25t w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 27 ustawy z dnia 16 września 2011 r. o zmianie ustawy o transporcie kolejowym (Dz.U. Nr 230, poz. 1372). Zmiana weszła w życie 28 stycznia 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-02-01 do 2012-01-27 (Dz.U.2007.16.94 tekst jednolity)
Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzeń, dla transeuropejskiego systemu kolei dużych prędkości i transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnej:
1) wykaz składników interoperacyjności podsystemów,
2) zasadnicze wymagania dotyczące interoperacyjności kolei dla podsystemów i składników interoperacyjności,
3) procedury oceny zgodności podsystemów oraz treść deklaracji weryfikacji zgodności podsystemów,
4) procedury oceny zgodności składników interoperacyjności oraz treść deklaracji zgodności składników interoperacyjności
– biorąc pod uwagę wymagania niezbędne dla zapewnienia bezpiecznego i niezakłóconego ruchu pociągów odpowiednio dla transeuropejskiego systemu kolei dużych prędkości i transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnej.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-05-01 do 2007-01-31
Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzeń, dla transeuropejskiego systemu kolei dużych prędkości i transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnej:
1) wykaz składników interoperacyjności podsystemów,
2) zasadnicze wymagania dotyczące interoperacyjności kolei dla podsystemów i składników interoperacyjności,
3) procedury oceny zgodności podsystemów oraz treść deklaracji weryfikacji zgodności podsystemów,
4) procedury oceny zgodności składników interoperacyjności oraz treść deklaracji zgodności składników interoperacyjności
– biorąc pod uwagę wymagania niezbędne dla zapewnienia bezpiecznego i niezakłóconego ruchu pociągów odpowiednio dla transeuropejskiego systemu kolei dużych prędkości i transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnej.