history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-05-07    (Dz.U.2024.697 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2024-05-07    (Dz.U.2024.697 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-09-04 do 2024-05-06    (Dz.U.2023.1786 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-03-30 do 2023-09-03    (Dz.U.2023.602 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-11-02 do 2023-03-29    (Dz.U.2021.1984 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-06-15 do 2021-11-01    (Dz.U.2020.1043 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-04-17 do 2020-06-14    (Dz.U.2019.710 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-11-16 do 2019-04-16    (Dz.U.2017.2117 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-10-20 do 2017-11-15    (Dz.U.2016.1727 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-09-03 do 2016-10-19    (Dz.U.2015.1297 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-12-19 do 2015-09-02    (Dz.U.2013.1594 tekst jednolity)

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-11-02 do 2013-12-18

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-05-16 do 2007-11-01

Rozdział 5

(uchylony)

Art. 26. [1] (uchylony).

[1] Rozdział 5 uchylony przez art. 54 pkt 1 ustawy z dnia 31 marca 2004 r. o przewozie koleją towarów niebezpiecznych (Dz.U. Nr 97, poz. 962). Zmiana weszła w życie 16 maja 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-06-01 do 2004-05-15

Rozdział 5

Przewozy towarów niebezpiecznych

Art. 26. 1. Przewoźnik kolejowy, zarządca oraz użytkownik bocznicy kolejowej zobowiązani są do stworzenia warunków technicznych i organizacyjnych przewozu towarów niebezpiecznych w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i środowiska.

2. Do przewozów, o których mowa w ust. 1, stosuje się Regulamin dla międzynarodowego przewozu kolejami towarów niebezpiecznych – RID (Dz. U. z 1985 r. Nr 34, poz. 158 oraz z 1997 r. Nr 37, poz. 225) wraz ze zmianami obowiązującymi od dnia ich wejścia w życie w stosunku do Rzeczypospolitej Polskiej podanymi do publicznej wiadomości we właściwy sposób oraz inne umowy międzynarodowe.